Gezondheid alle pijlers

Wie heeft ervaring met de Nuvaring?

04-05-2007 16:08 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haai!



Van de week heb ik overleg gehad met de huisarts; ik wil namelijk van de pil af. De afgelopen jaren ben ik veel aangekomen (pil+antidepressiva+teveel snoepen) en daar wil ik graag verandering in brengen. Sporten helpt niet genoeg. Bovendien wil ik niet zoveel hormonen in mn lijf.



Eerst wou ik op aanraden van vriendinnen een Myrenaspiraal, maar mijn huisarts stelde een Nuvaring voor.



Wie heeft m ook? Goede ervaringen? Valt ie er niet uit? En vergeet je m niet maandelijks te vervangen? Graag hoor ik van meiden hier hoe het bevalt.



Liefs PM.
Alle reacties Link kopieren
Op de pijler 'Lijf' staat al heel veel over de Nuvaring.... Ik haal het onderwerp wel even omhoog voor je! Grt, Quinty.
Alle reacties Link kopieren
Hoi



Ik gebruik de nuvaring ongeveer een weekje. En moet zeggen dat ie me tot nu toe bevalt. Weet niet over een aantal weken hoor. Lekker makkelijk geen omkijken. Verder moet je eens kijken op de site van nuvaring.nl daar staat veel info op. Mijn ring zit vrij diep en voel 'm niet.

Hij is er nog niet uitgevallen. Mijn vriend die voelt hem ook niet.

En heeft beste een grote piemel. We maken grapjes,van ga je weer ringwerpen hi hi hi. Je hebt de eerste ring al binnen van de olympische spelen.

 Verder ben je vanaf de 1ste dag al beschermd tegen zwangerschappen. Ik gebruikte hiervoor geen anti-conceptie. Dus ook een voordeel met de pil



En vergeten:

 ik denk niet dat ik dat doe. Ik heb hem in mijn telefoon gezet wanneer ik hem weer eruit moet halen. Ook heeft de maker van nuvaring (organon) een nuva wekker. Die kun je gewoon bij ze aanvragen. Wel moet je de code hebben die op de doos staat. Dan sturen ze hem binnen een week naar je toe.

Tevens hebben ze een e-mail service en sms service. Je krijgt dan een e-mail en sms-je wanneer je hem er weer in moet brengen als eruit moet halen. Erg fijn dus.Ik gebruik hem maar een weekje,maar ben tot nu toe tevreden.



Ik heb wel iets meer trek gekregen in dingen. Maar ik weet als ik mijn bloedsuiker stabiel houdt,dat ik dan ook geen trek krijg. Gelukkig volg ik al jaren een dieet,waar ik mijn bloedsuiker stabiel houdt. Ik ga wat extra magnesium gebruiken. Dat is ook tegen de zoete trek.
Alle reacties Link kopieren
Hallo!



ik gebruik 'm nu 1,5 maand en het bevalt me heel goed!! (hiervoor heb ik zo'n 9 jaar Diane 35 geslikt) De 1e maand vond ik het erg spannend en om de paar dagen controleerde ik even of ie er nog zat...Ik heb thuis het wekkertje staan en heb me aangemeld voor e-mail en sms en ik moet zeggen: het werkt perfect!! kleine kans dat je 'm vergeet! 



Tijdens de 1e maand had ik wat meer last van afscheiding, maar dat is nu in de 2e maand een stuk minder en ik was nu maar 4 dagen ongesteld ipv 7 dagen met de pil! Ik voel 'm niet en mijn vriend heeft er ook geen last van tijdens de sex. Ik ben er tot nu toe heel blij mee!



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
ik gebruik hem al zo'n 5 maanden. Super! Na Microgynon 30 vind ik dit ding fantastisch. Echt geen klachten. Hooguit dat ik nog steeds chago ben als ik ongesteld ben :D Haha. Nog geen een vriendje gehad die er last van had. Vaak vinden ze het alleen maar interessant!



Ik was het zat om elke dag te moeten slikken. Dit is veel fijner.
Alle reacties Link kopieren
Er is al een topic over de nuvaring op Lijf, ik zal em even voor je uppen en aan de angel vragen of hier een slotje op kan. Ik gebruik de nuvaring ook en ben super tevreden
Alle reacties Link kopieren
Oww laat maar, zie al dat je het topic hebt gevonden op Lijf
Alle reacties Link kopieren
Ik zet hier nog even de link naar het topic bij lijf en doe dit topic op slot.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven