Gezondheid alle pijlers

Psoriasis - wat helpt?

07-05-2007 19:03 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



Sinds een paar jaar heb ik last van psoriasis op mijn ellebogen. Het begon met een klein wit plekje en bedekt nu aan beide kanten het grootste gedeelte van mijn ellebogen (aan de buitenkant). Het zit enorm in de familie aan mijn moeders kant en ik kom er verhoudingsgewijs nog goed vanaf, maar...



Ik smeer sinds een jaar Diprosalic, maar ik heb niet echt het idee dat dat veel geholpen heeft. Het kalmeert de boel een beetje en het is wat platter geworden allemaal, maar sinds een tijdje doet het echt pijn als ik het niet meerdere keren per dag insmeer en schilfert en jeukt het behoorlijk. Ik ben nu zelf een beetje aan het dokteren gegaan: de Diprosalic smeer ik nu nog eens in de twee dagen en voor de rest houd ik het soepel met een lavendel-kamillecrème. Dat helpt goed tegen de jeuk en de roodheid en in combinatie met de zon van de afgelopen weken knapte het behoorlijk op (het werd zacht, glad en lichtroze!), maar de laatste week is het weer mis. Ik heb al een afspraak gemaakt met de huisarts om er weer eens naar te kijken, maar ik vroeg me af of er hier mensen zijn die bij een bepaald middel of een bepaalde strategie veel baat hebben. Dus, vertel!



Bij voorbaat dank,

George
This was not judgment day - only morning. Morning: excellent and fair.
Alle reacties Link kopieren
Er is al een topic over psoriasis, waarschijnlijk nog wel meer, maar ik heb er eentje voor je omhooggehaald! (Psorinovo, Hét middel tegen psoriasis?)
Alle reacties Link kopieren
Hee, dank je! Ik had wel de vijf zichtbare pagina's doorgebladerd maar vond dat dat Psorinovo-topic te specifiek over één medicijn ging, vandaar. Maar dat andere topic dat je ge-upt hebt (over eczeem dat psoriasis blijkt te zijn) zal ik eens even lezen, merci!
This was not judgment day - only morning. Morning: excellent and fair.
Alle reacties Link kopieren
Om wildgroei van psoriasistopics te voorkomen wordt dit topic gesloten. Hier vind je het oudere topic over psoriasis.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven