Gezondheid alle pijlers

Snurken............. (gaaaap)

09-05-2007 10:01 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn man snurkt. En niet zo'n beetje ook. Met als gevolg dat ik meer in de logeerkamer heb geslapen het afgelopen jaar (mede wegens een slaapprobleem van mij overigens) dan bij hem in bed. Sinds deze week doe ik weer een poging maar het gesnurk hoor ik zelfs door mijn oordopjes heen. Ik wordt hier zo moe van (letterlijk en figuurlijk).

Hij heeft vanmorgen met de huisarts gebeld en kreeg twee tips: zo'n neusklemmetje en afvallen (want hij weegt iets teveel voor zijn lengte).

Daar gaat ie nu mee aan de slag.



Zijn er meer mensen die hier ervaring mee hebben (moet haast wel), en wie o wie heeft de gouden tip?



Alvast bedankt!

Soyli
Als je voor jezelf kiest, krijg je er altijd iets mooiers voor terug..
Alle reacties Link kopieren
Helaas kan ik je niet helpen, maar mijn vriend snurkt ook. Ik wist alleen niet dat gewicht daar ook iets mee te maken had, ik zal hem es op een dieet gaan zetten! ;)

Ook ik kijk dus smachtend uit naar die gouden tip.
Alle reacties Link kopieren
Slaap jij dan ook zo slecht Rianne? Of heb je er niet zoveel last van?
Als je voor jezelf kiest, krijg je er altijd iets mooiers voor terug..
Alle reacties Link kopieren
Heel herkenbaar! Wat een drama is dat af en toe bij ons. Ik slaap heel licht en val ook moeilijk in slaap en hij is binnen een minuut weg om hectares oerbossen om te zagen. Kan me er soms ook gewoon kwaad om maken (hoe onredelijk dat ook is). Vorig jaar heb ik een luchtbed gekocht en daar slaap ik nu vaak op. Zag hier niet zo lang geleden iemand een topic openen die zelf snurkte en iemand reageerde dat zij bij een gehoorapparatenwinkel oordopjes had laten aanmeten, dat schijnt veel beter te werken. Ik zelf heb de stap nog niet gewaagd. Ook hebben we ons wel eens verdiept in een soort bitje wat de tandarts kan aanmeten, maar de kosten (400 euro ongeveer) en verhalen op het internet dat het niet in alle gevallen helpt houden ons nog tegen. De gouden tip heb ik helaas niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik schijn ook enorm te kunnen snurken... maar ik merk er nooit wat van ;)

Ik krijg op vakantie wel altijd van iedereen een kussen naar mijn kop gegooid en mijn vriend schudt me ook wel eens wakker, maar ik heb geen idee wat ik er aan kan doen. Misschien helpen oordopjes, of probeer hem op zijn zij te draaien....
Alle reacties Link kopieren
Heel herkenbaar,maar niet altijd alleen het gevolg van overgewicht.

Mijn vriend snurkt het hele dorp ondersteboven en heeft totaal geen overgewicht.(rookt wel...)

Ook ik verhuis regelmatig naar de logeerkamer en kreun en steun erop los.

Daar begin ik al uitgebreid mee als ik nog naast hem lig...extra hard;) maar het helpt niet.

Ook op zijn zij draaien helpt niet, ja om precies te zijn een seconde of 5 en 3 kreunen verder....:?

Hij slaapt binnen een minuut en ik ben zoiezo geen goede slaapster en de "oplossing" om eerder naar bed te gaan werkt niet want dan ben ik zo bezig met proberen te slapen dat ik uiteraard klaarwakker blijf.

Hellup want dit draakje wil niet in de logeerkamer gaan wonen en is strondsjagerijnig zonder slaap........:$
Alle reacties Link kopieren
Ik sliep altijd met wc papier :$in mijn oren en ik porde mijn vriend altijd. Het hielp wel, maar hij snurktte ook niet extreem hard.:o
Alle reacties Link kopieren
Ik ken het probleem. Ik snurk zelf helaas ook (heb geen overgewicht). Wat bij mij wel goed heeft geholpen is de ASA (Anti Snurk Activator) in combinatie met Silenzzz, dat is een anti-snurk kussen, o.a. te koop bij de V&D. De ASA is een beugel die door een tandtechnicus uit Leeuwarden wordt gemaakt. Je kunt gewoon naar je eigen tandarts gaan die de maten opneemt en vervolgens contact met die tandtechnicus in Leeuwarden opneemt. Het kost wel een paar honderd euro, maar mij heeft het wel redelijk goed geholpen. Af en toe verhuis ik nog naar de logeerkamer.

Succes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven