Gezondheid alle pijlers

verlies veel menstruatiebloed

15-05-2007 19:33 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

ik hoop dat jullie me kunnen helpen, ik verlies best veel bloed tijdens mijn menstruatie dagen. Zodra ik opsta of loop voel ik het bloed naar buiten komen.



Soms zitten er bloedklonten tussen, ik vraag me af of dit normaal is.



Verder moet ik vaker verschonen anders lek ik door. ik slik verder geen pil!

Ik durf ook niet naar de huisarts.



Alvast bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Dat is normaal.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Sinds ik gestopt ben met de pil is het bij mij ook wat heftiger. (Volgens mij zijn die klontjes je eitjes). Als je je vaak erg vermoeid voelt en/ of  duizelig zou je wat ijzersupplementen kunnen gaan bijslikken.
Alle reacties Link kopieren
Die klontjes zijn stolsels, d.w.z. stukjes afgestoten baarmoederslijmvlies. Dat is inderdaad normaal en hoort er zeker bij. Bij heftig bloedverlies zeker naar de huisarts, die vindt dat een heel normale vraag hoor!!
Alle reacties Link kopieren


Hallo,

ik hoop dat jullie me kunnen helpen, ik verlies best veel bloed tijdens mijn menstruatie dagen. Zodra ik opsta of loop voel ik het bloed naar buiten komen.



Soms zitten er bloedklonten tussen, ik vraag me af of dit normaal is.



Verder moet ik vaker verschonen anders lek ik door. ik slik verder geen pil!

Ik durf ook niet naar de huisarts.



Alvast bedankt!




Zo ziet mijn maandelijkse periode er altijd uit...gaat al 35 jaar goed :D

Tel daarbij op...buikpijn... spierpijn...krampen...migraine...;)
Alle reacties Link kopieren


Sinds ik gestopt ben met de pil is het bij mij ook wat heftiger. (Volgens mij zijn die klontjes je eitjes). Als je je vaak erg vermoeid voelt en/ of  duizelig zou je wat ijzersupplementen kunnen gaan bijslikken.





Je eitjes? Mwoah, dat denk ik niet. Een eitje is slechts een ééncellig 'dingetje' dus je moet wel een erg goed oog hebben wil je dat kunnen zien (niet dus). Bovendien is het zo dat er voor iedere menstruatie slechts één eitje rijpt, dat bij de menstruatie wordt afgestoten als het niet is gebruikt. Het is wat iemand anders al zei: stolsels, en resten van het baarmoederslijmvlies dat zich iedere maand volledig vernieuwd: nieuw fris behangetje voor de eventuele baby zeg maar.



Ik zou me er niet al te druk over maken dat het zo heftig is en als je er last van hebt, gewoone ens met de huisarts overleggen. Bij bepaalde vormen van anticonceptie wordt je bloeding een stuk minder. Misschien is dat een oplossing?
Alle reacties Link kopieren




quote: Propje39 reageerde



Sinds ik gestopt ben met de pil is het bij mij ook wat heftiger. (Volgens mij zijn die klontjes je eitjes). Als je je vaak erg vermoeid voelt en/ of  duizelig zou je wat ijzersupplementen kunnen gaan bijslikken. Je eitjes? Mwoah, dat denk ik niet. Een eitje is slechts een ééncellig 'dingetje' dus je moet wel een erg goed oog hebben wil je dat kunnen zien (niet dus). Bovendien is het zo dat er voor iedere menstruatie slechts één eitje rijpt, dat bij de menstruatie wordt afgestoten als het niet is gebruikt. Het is wat iemand anders al zei: stolsels, en resten van het baarmoederslijmvlies dat zich iedere maand volledig vernieuwd: nieuw fris behangetje voor de eventuele baby zeg maar.



Ik zou me er niet al te druk over maken dat het zo heftig is en als je er last van hebt, gewoone ens met de huisarts overleggen. Bij bepaalde vormen van anticonceptie wordt je bloeding een stuk minder. Misschien is dat een oplossing?

Ja, ja, ja, toen ik het schreef had ik al zoiets van klopt dit wel (had ergens een klok horen luiden maar de ......) en toen er gereageerd werd over dat baarmoederslijmvlies had ik even een oja  moment. Ik ben hierbij gecorrigeerd oke?:P
Alle reacties Link kopieren
:D

Zo bedoelde ik het niet hoor! Wilde het gewoon even uitleggen!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb hetzelfde.... vreselijk!

Zit er zelfs aan te denken om alleen daarom maar weer aan de pil te gaan...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven