Gezondheid alle pijlers

pijnlijke/grote adams appel

16-05-2007 19:12 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal





Ik liep een paar dagen terug met ontzettende keelpijn en nu heb ik opeens een dikke keel ( letterlijk). Het balletje waar de adamsappel zit is bij mij heel groot en pijnlijk ook doet het slikken pijn. Verder geen keelpijn meer. Weet iemand wat het is en wat je kunt doen om het weg te krijgen?



groetjes
Alle reacties Link kopieren
Geen idee. Maar ik zou voor de zekerheid toch even naar de huisarts gaan.

Sterkte!
Alle reacties Link kopieren
Dat zou zomaar je schildklier kunnen zijn, in dat geval gaat het niet vanzelf over, en is het verstandig om je huisarts te bezoeken.
Alle reacties Link kopieren
Hoi Twijfelvrouwtje,



Kun je je mond nog wel goed open krijgen of gaat dit lastig? Ik heb zelf 5 jaar geleden een keelabces gehad. Dit begon eerst ook met ontzettende keelpijn (keelontsteking), maar mondde helaas uit in een keelabces. Mijn eigen huisarts nam de klachten niet serieus, maar een oplettende dienstdoende (avond)huisarts heeft een aantekening gemaakt in de computer van het feit dat mijn mond bijna niet open ging. De volgende dag (zaterdag!) nam mijn eigen huisarts zelf contact met me op en 's middags lag ik op de operatietafel! Helemaal niet verwacht, want de keelpijn was inmiddels stukken minder.



Dit verhaal is niet om je bang te maken, maar je te wijzen op deze mogelijkheid, tenzij je helemaal geen keelamandelen meer hebt trouwens.....;)
Alle reacties Link kopieren
Wow keelabces , klinkt idd een beetje akelig!

Wel goed dat je er vanaf bent ! :)



Maar goed , ik kijk nog een paar dagen aan. Slik snoepjes, tabletjes, wie weet gaat het vanzelf over.

Toch bedankt voor jullie tips, zal het proberen niet te verwaarlozen.

Blijft moeilijk met allemaal druktes. Morgen weer zo'n drukke dag :( PFFF ..Moet praten ook nog !

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven