Gezondheid alle pijlers

( met vocht gevulde ) cyste

27-05-2007 12:58 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo dames,



ik heb dinsdag bij de gyneacoloog een cyste weg laten halen die tussen mijn schaamlippen zat. Het was een met vocht gevulde cyste en de gyn heeft getracht het hele omhulsel te verwijderen. Maar nu, 4 dagen later, zit het er WEER....net zo groot als voorheen. Wie heeft dit weleens gehad en heeft advies?



Alvast bedankt,

lady
Alle reacties Link kopieren
Hoi Funnylady



Ws een cyste uitgaande van een klier van Bartholini. Google maar eens op Bartholin's cyst. Ik zou teruggaan naar de gynaecoloog.
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Ik heb precies zo'n zelfde cyste gehad. Mijn huisarts vond het niet zo veel bijzonders en zei dat het geen kwaad kon. Is dus ook niet weggehaald en na een jaar of zo was de cyste vanzelf verdwenen.

Maar misschien is het wel verstandig om in jouw geval even terug naar je arts te gaan.

Groetjes, duet.
Alle reacties Link kopieren
Hoi Nickas, dank voor je tip. Ik heb gelezen op dat forum en het is exact wat ik dus ook heb. Ik heb het al jaren hoor, wel zo'n jaar of 10, maar de laatste tijd vond ik dat het groter werd en ik kreeg last met fietsen. Daarom maar besloten het weg te laten halen maar helaas, binnen 4 dagen zat die bult er weer, ondanks dat de Gyn het omhulsel heeft weggehaald. Dinsdag maar even bellen. Misschien moet inderdaad de hele klier wegghaald worden.



Bedankt voor je berichtje, was toch een geruststelling om te lezen dat ik niet de enige ben.



groetjes

Lady

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven