Gezondheid alle pijlers

Emotioneel door piercing?

09-07-2007 19:50 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Ik kan er helaas niks over vinden op het internet...Maar weet iemand of je emotioneel kan worden door bv een piercing? Ik heb welleens gehoord dat piercings die geplaatst worden op plekken die ook accupunctuur plekken zijn, invloed kunnen hebben op je gedrag en dat dit ineenkeer kan overslaan naar heel emotioneel gedrag (zoals; snel huilen en onzeker voelen) Is dit waar??????????



Ik heb sinds kort een lippiercing (labretpiercing) en mijn vriend zegt dat ik de laaste tijd vaak emotioneel reageer...kan dit daaraan liggen??
Alle reacties Link kopieren
Hoi Femme (Femme was het toch? Ben je naam vergeten :D),



heb even voor je gekeken op internet, dit is wat ik vond:





"Vraag

Hebben piercings in wenkbrauw en of tong nadelen of voordelen voor de geest of het lichaam?

Aangezien dit ook prikken zijn in het lichaam maar ze wel voor een lange onbepaalde duur blijven zitten.



Antwoord

Piercings bevorderen niet de gezondheid. Nadelen zijn wel degelijk mogelijk. Een navelpiercing mag bijvoorbeeld niet in de zwangerschap. Piercings geven continu stimulatie door het acupunctuurpunt op de energiebaan. Als de energie in balans is hoef je er geen klachten van te ondervinden.

Heb je wel gezondheidsklachten dan kunnen de piercings storend werken en herstel belemmeren. Met oorbellen wordt daarom aangeraden ze 's nachts uit te doen en regelmatig andere oorbellen in te doen."



Hier staat ook nog wat informatie.



Weet niet of je dit bedoelde? Heb niet alles even goed gelezen en weet niet of het betrouwbare info is :P.



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Ik geloof er zelf trouwens niet zo in hoor! Zo zweverig allemaal. Denk dat je emotionele reacties ergens anders vandaan komen, maar waar vandaan.. Tja, dat weet jij zelf denk ik het beste :)
Alle reacties Link kopieren


Hoi Femme (Femme was het toch? Ben je naam vergeten :D),



heb even voor je gekeken op internet, dit is wat ik vond:





"Vraag

Hebben piercings in wenkbrauw en of tong nadelen of voordelen voor de geest of het lichaam?

Aangezien dit ook prikken zijn in het lichaam maar ze wel voor een lange onbepaalde duur blijven zitten.



Antwoord

Piercings bevorderen niet de gezondheid. Nadelen zijn wel degelijk mogelijk. Een navelpiercing mag bijvoorbeeld niet in de zwangerschap. Piercings geven continu stimulatie door het acupunctuurpunt op de energiebaan. Als de energie in balans is hoef je er geen klachten van te ondervinden.

Heb je wel gezondheidsklachten dan kunnen de piercings storend werken en herstel belemmeren. Met oorbellen wordt daarom aangeraden ze 's nachts uit te doen en regelmatig andere oorbellen in te doen."



Hier staat ook nog wat informatie.



Weet niet of je dit bedoelde? Heb niet alles even goed gelezen en weet niet of het betrouwbare info is :P.



Groetjes!
Klopt niet. Dus weet ook niet of de rest wel betrouwbaar is.
What we\'re looking for... What\'s looking for us...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven