Gezondheid alle pijlers

overtijd help!!!

17-07-2007 09:40 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi,



Ik wil even wat kwijt. Ik ben al 9dagen overtijd. Heb al wel testen gedaan waaronder een bloedtest allemaal negatief. Gelukkig!! Maar ik ben nog steeds niet ongesteld. Ik ben wel erg verkouden en grieperig geweest in de week dat ik ongesteld moest worden. Na al die testen ben ik nog steeds onzeker, ik wil namelijk nog geen kinderen. Ik slik geen pil maar we doen het wel veilig met condoom en er is niets gescheurd ofzo denk ik toch !?@!? Groetjes een gestresste meid!!
Alle reacties Link kopieren
Hoe is normaliter je cyclus? Als die al jaren regelmatig is zou ik het inderdaad vreemd vinden en over een paar daagjes toch maar naar de ha gaan....

Of het iets met je weerstand te maken heeft vraag ik me af...Of heb je nog andere klachten??

Maar als de testen aangeven dat je niet zwanger bent neem ik aan dat het dus ook niet zo is.... Daar zou ik me geen zorgen over maken...

Succes!
Alle reacties Link kopieren
Ben je voor die bloedtest naar de ha geweest? Als alle testen aangeven dat je niet zwanger bent, dan is dat zeer waarschijnlijk ook zo. Door stress kan je menstruatie ook uitblijven!
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik ben naar huisarts geweest. Ze zei dat het waarschijnlijk te maken had met mijn verkoudheid. Ik ben altijd wel optijd ongesteld.Ik heb ook geen zwangerschapssymptomen ofzo .
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik zelf trouwens ook alleen codooms en dat is ook nog nooit 'verkeerd' gegaan. Toch kan het weleens zo zijn dat je om wat voor reden dan ook ineens veel later dan normaal ongesteld wordt, bijvoorbeeld door verkoudheid zoals je zelf al zei (heb ik zelf ook weleens gehad). Probeer het een beetje van je af te zetten want als je er teveel mee bezig bent duurt het vaak alleen maar langer heb ik gemerkt...
Alle reacties Link kopieren
Ik was een keer zo ontzettend gestresst omdat ik bijna een week over tijd was dat ik gewoon niet ongesteld werd, op het moment dat ik het losliet omdat de zwangerschapstesten negatief waren werd ik direct ongesteld.
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend en ik waren in het begin zo met het ongesteld worden bezig dat ik door de stress een keer meer dan 2 weken overtijd was. Ik heb in die tijd 4 zwangerschapstesten gedaan,:$. We wisten op het laatst niet meer wat we moesten. Op het laatst werd ik dan eindelijk ongesteld. Je moet je er niet teveel mee bezig houden en dan komt het vanzelf.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven