Gezondheid alle pijlers

Van tandarts veranderen

18-07-2007 16:29 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kun je zomaar van tandarts veranderen?

Ik ben nl niet tevreden over mijn huidige en denk erover naar een ander te gaan.
als het goed is wel.

ik zat in dezelfde situatie (was verhuisd naar andere stad, tandarts uit de telefoongids "geplukt", bleek een echte bitch te zijn) en ben toen overgestapt naar een ander.

in principe hebben ze een dienstverlenend beroep en zit je niet aan de vast.

ik zou dus een andere tandarts zoeken, ookal kom je er maar 2 keer per jaar, 't is wel prettig om dan een prettig persoon te hebben.
Alle reacties Link kopieren
Ja hoor dat kan!



Ik werd nadat mijn tandarts met pensioen ging overgedragen naar een ander praktijk, daar bleek mijn tandarts een heel jong meisje te zijn, net vers van de academie. Niets mis mee, alleen was het een super onzeker meisje en ik had daardoor totaal geen vertrouwen in...  Haar toch een kans gegeven maar bij de eerste de beste behandeling ging het mis..  bij het vervangen van een vulling wilde de verdoving niet werken, had ik ontzettend veel pijn tijdens en nog weken na de behandeling. En dat terwijl ik voor de behandeling totaal geen centje last of pijn had. En toen gaf ze aan dat eigelijk mijn andere twee vullingen ook vervangen moesten worden... ze waren immers al 20 jaar oud:?



Toen ben ik dus maar eens verder gaan kijken en heb ik de tandarst van mijn vriend een belletje gegeven en gelukkig kon ik bij hem terecht. Dit is ook een jong tandarts maar in hem hb ik alle vertrouwen!



Tip: vraag eens aan vrienden, collega's e.d. naar hun tandarts. En als je een tandarts op het oog hebt gewoon bellen of ze nog plaats hebben.
De wonderen zijn de wereld nog niet uit en ik geloof ik wonderen.
Alle reacties Link kopieren
Tuurlijk kan dat..



Het probleem hier bij ons is alleen dat je nauwelijks bij een tandarts terecht kunt. Er zijn nauwelijks tandartsen die nieuwe mensen aannemen.

Ik ben laatst ook overgestapt, omdat ik in een andere stad naar een tandarts ging en mijn man in onze woonplaats. Nu bij zijn tandarts aangemeld samen met zoontje. Lukte ook alleen maar omdat wij partners zijn en zoontje erbij kwam, anders hadden ze mij niet aangenomen.



Moet voor tandarts studeren denk ik.. :?
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij kun je gewoon overstappen.



Kijk anders eens op tandarts.nl, daar kun je je woonplaats invullen en dan zie je gelijk welke tandartsen uberhaupt nog nieuwe patienten aannemen. Bij mij in de buurt waren dat er best veel dus keus te over, maar ik weet niet hoe dat bij jou is...



Succes!
Alle reacties Link kopieren
Als je in de randstad woont is het heel moeilijk. Ik kwam hier 5 jaar geleden te wonen en het heeft 2 jaar geduurd voordat ik iemand gevonden had, die had ik toen via de zorgvezekering eentje die net begonnen was.

Enfin ik me aangemeld, aangenomen en de week erna toen mijn zusje daar ook wilde, zaten ze al weer helemaal vol.
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Ik wil ook van tandarts wisselen, en ben door dit onderwerp weer getriggerd om op zoek te gaan...! Wat ik me afvraag: zijn alle tandartsen even duur? Of zit er ook nog een verschil in prijzen in? Zijn daar afspraken over....?



Groeten,

Marjan
Alle reacties Link kopieren
Dank voor jullie antwoorden.

En wat betreft bedragen, de rekeningen van mijn vriend zijn wel altijd iets goedkoper maar t gaat maar om een paar euro's.

Bij mij zijn een aantal behandelingen niet goed gegaan en daarom wil ik overstappen, ik probeer die van mijn vriend, hij is wel tevreden.

Groetjes.
Alle reacties Link kopieren


Dank voor jullie antwoorden.

En wat betreft bedragen, de rekeningen van mijn vriend zijn wel altijd iets goedkoper maar t gaat maar om een paar euro's.

Bij mij zijn een aantal behandelingen niet goed gegaan en daarom wil ik overstappen, ik probeer die van mijn vriend, hij is wel tevreden.

Groetjes.
Goeie kans dat je daarbij kan komen. Partners worden vaak nog wel aangenomen ook al is er een patiëntenstop.

Succes!
De wonderen zijn de wereld nog niet uit en ik geloof ik wonderen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven