Gezondheid alle pijlers

Gek word ik ervan!

21-07-2007 17:11 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een 26 jarige meid en ben sinds een half jaar moeder.

Wat was de zwangerschap heerlijk. Eens ff geen last van vaginale schimmel en alle bijkomende klachten, geen jeuk, geen afscheiding niks. En sinds ik weer met de pil begonnen ben is alle ellende weer begonnen. En niet een keer, nee, zo krijg ik een kuurtje en zo voel ik het weer. Gek word ik ervan. Ik hou me goed schoon, was me iedere dag met lactacyd, draag katoenen strings, ik gebruik tampons (verschoon me iedere 3 a 4 uur) en toch nog iedere keer die jeuk en afscheiding. Er is al verscheidene keren een kweek gemaakt, maar het blijkt iedere keer ook weer een "normale" schimmel te zijn en niks raars. Ik wil er ondertussen wel eens vanaf. Wie heeft er goede tips, of zou het toch verstandig zijn om me eens door te laten sturen naar een gynaegoloog(weet niet of dit zo goed geschreven is)? Groetjes Miss Only
Alle reacties Link kopieren
Misschien moet je je een tijdje niet wassen met lactacyd. In principe is alleen wassen met water al voldoende. Van nature wordt alles al vanzelf gereinigd, daarom wordt er ook afgeraden om geen andere producten te gaan gebruiken om je schoon te houden. Van lactacyd wordt gezegt dat er natuurlijke producten in zijn verwerkt maar het beste product is je eigen lichaam.De afscheiding zorgt ervoor dat alles wordt gereinigd, daar is het voor bedoeld. Ik zou gewoon proberen om het een tijdje niet te gebruiken.

Succes.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben het helemaal met Jolly eens, enige tijd heb ik ook lactacyd gebruikt en het werd bij mij alleen maar erger, nu gebruik ik wel die vaginale douche maar ik doe er alleen water in, en dan word het ook schoon maar je zuurgraad wordt niet verstoord.
Alle reacties Link kopieren
Misschien bedoelde je het niet zo te schrijven, maar ik twijfel of je nu dagelijks tampons gebruikt??? Want dat is geen goed idee. En als je alleen deze klachten bij pilgebruik hebt, is overstappen naar een andere pil of systeem (nuvaring of mirenaspiraal) geen optie?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven