Gezondheid alle pijlers

Lelijk

18-05-2007 19:33 1 bericht
Alle reacties Link kopieren
Hi allen...



Ik zoek wat steun en advies.

Mijn probleem is dat ik niet bepaald een schoonheid ben. Zeg maar rustig lelijk in de volksmond. Alles wat je kan bedenken daar mankeert wat aan.



Ik weet het, ik moet mezelf accepteren zoals ik ben, niemand is perfect en ik heb vast een heel mooi karakter.



Feit is wel dat ik lelijk ben en blijf, en dat ik jong ben en wel graag mooi en sexy zou willen zijn. Ik ben 31. Leuke korte of half lange rokken? Niet geschikt voor mij. Laat staan in een bikini. Mooie lingerie? God wat zou ik dat graag aanwillen, maar nee, niet geschikt voor mij helaas.



Is het raar dat ik die wens heb? Mooi te zijn of daar maar een beetje in de buurt te komen? Ik doe er alles aan, sport me een ongeluk, probeer gezond te leven, doe een poging me leuk te kleden en bespaar daar niet op. Alleen.. wat er niet in zit, zit er niet in. Al geef je een aap een gouden ring..



Deze maatschappij is zo op uiterlijk gericht. Vrouwen worden er helemaal op afgerekend.



Het is niet zo dat ik psychisch niet lekker in mijn vel zit, al lijd ik hier wel onder. Maar goed, ik moet met dit feit leven, ik weet alleen niet hoe..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven