Gezondheid alle pijlers

Tong vastgegroeid aan amandel

12-06-2016 13:28 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
PAS OP ZITTEN FOTO'S BIJ



Halloo !



Ik ben begin april geopereerd aan mijn amandelen. Ze waren namelijk echt heel groot en had altijd last van die vieze amandelsteentjes en als ik een ontsteking had kon ik amper ademen. Nu zijn de wonden in mijn keel genezen maar is er iets vreemd gebeurt. De basis van mijn tong is vastgegroeid aan de plek waar mijn amandel zat. Ik krijg hierdoor vaak last van mijn nek en oor plus dat hij minder bewegelijk is. Nu heb ik al een afspraak gemaakt bij de KNO arts voor 27 juni. Maar vroeg mij af of iemand dit ook weleens heeft meegemaakt en wat ze toen hebben gedaan. Ik zit namelijk echt niet te wachten op een operatie want ik kan niet tegen de narcose. Ik moet hier constant van spugen en dat is helemaal vervelend als je in je mond bent geopereerd.



http://imgur.com/a/XV5mO

http://imgur.com/a/UkKYW
Poef, ik wil die foto's niet in mijn post geschiedenis hebben.
anoniem_277225 wijzigde dit bericht op 12-06-2016 14:35
Reden: Foto's weg
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
@ZombieQueen



Dankjewel !!! hahah het lukte maar niet
Jeetje je hebt wel gekke dingen. Pas 2 topics geopend, eerst niet kunnen plassen en nu een vastgeplakte tong.

Waarom niet gewoon gelijk de huisarts?
Alle reacties Link kopieren
Wat een gezellige foto .
Alle reacties Link kopieren
quote:BridgetteDubois schreef op 12 juni 2016 @ 13:36:

Jeetje je hebt wel gekke dingen. Pas 2 topics geopend, eerst niet kunnen plassen en nu een vastgeplakte tong.

Waarom niet gewoon gelijk de huisarts?Het heeft geen haast. Heb al een afspraak bij de KNO arts 27 juni denk dat de huisarts mij gewoon zal doorverwijzen naar de KNO arts. Ben vooral benieuwd of iemand dit ook heeft voorgehad of iemand kent en wat ze daarbij hebben gedaan. Haha ja ben hier van alles aan het lezen zit nog niet zolang op viva vind echt leuk. Ik kan niet echt iets anders doen iedereen om mij heen heeft tentamens ook en zit in België. Heb geen tv aansluiting zit op een studiootje dus het is vooral rusten en series kijken maar dat wordt je ook wel snel beu.
Onsmakelijke foto's.
Waarom is je tong zo vies?
Nou ik heb dit in elk geval nog nooit meegemaakt.



Ik zou dan maar nog 2 weken wachten tot je bij de KNO zit. Al lijkt het me geen prettig gevoel om nog zolang mee rond te lopen...
Alle reacties Link kopieren
je had wel ff kunnen vermelden dat er foto's bijzaten..



Dit wilde ik echt niet zien
Hoe gaat het nu met je urinewegen?
Alle reacties Link kopieren
quote:Saliziatinka schreef op 12 juni 2016 @ 13:52:

Waarom is je tong zo vies?Ik heb die foto 's avonds gemaakt dus dan zit er wat meer plaque en ik kan mijn tong helemaal achter niet poetsen want dan moet ik kokhalzen. Dit is een foto helemaal van achter de laatste 1/4 juist onder mijn huig.
Alle reacties Link kopieren
quote:minka16 schreef op 12 juni 2016 @ 14:07:

Hoe gaat het nu met je urinewegen?Goed lief dat je het vraagt. De antibiotica helpt dus komt helemaal goed morgen nog controle ;)
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij heb je ook een flinke schimmel in je mond, spruw. Dat is echt geen plak op je tong volgens mij
Alle reacties Link kopieren
quote:ira schreef op 12 juni 2016 @ 13:56:

je had wel ff kunnen vermelden dat er foto's bijzaten..



Dit wilde ik echt niet zien

Ik dacht op het eind van de OP nog, 'gelukkig het is een linkje, maar ik kijk niet'

Heeft zombiequeen de fotos geplakt.



Gelukkig had ik mijn broodje al op
Alle reacties Link kopieren
quote:ira schreef op 12 juni 2016 @ 13:56:

je had wel ff kunnen vermelden dat er foto's bijzaten..



Dit wilde ik echt niet zien Mijn excuses ! Ik heb het boven mijn bericht geplaatst maar kan het niet meer in de topic naam zetten volgens mij tenminste dat lukt mij niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:OldWood schreef op 12 juni 2016 @ 14:13:

[...]



Ik dacht op het eind van de OP nog, 'gelukkig het is een linkje, maar ik kijk niet'

Heeft zombiequeen de fotos geplakt.Hahaha dat dacht ik ook!!
Alle reacties Link kopieren
quote:Elizaab schreef op 12 juni 2016 @ 14:09:

[...]





Ik heb die foto 's avonds gemaakt dus dan zit er wat meer plaque en ik kan mijn tong helemaal achter niet poetsen want dan moet ik kokhalzen. Dit is een foto helemaal van achter de laatste 1/4 juist onder mijn huig.



Dit is geen plaque hoor. Zou ook denken aan een schimmel.

Kan de afspraak met de kno arts niet eerder? Iig telefonisch contact opnemen om te bespreken lijkt mij.
every journey starts with a single step
Alle reacties Link kopieren
quote:Heksenketels schreef op 12 juni 2016 @ 14:12:

Volgens mij heb je ook een flinke schimmel in je mond, spruw. Dat is echt geen plek op je tong volgens mijNee ik heb geen schimmel, dat ziet anders uit dat is draadvormig. Plus dat de tandarts het ook al heeft gezien die zou dat anders ook hebben gezegd. Die zei btw dat ik een second opion moest vragen bij een Kaakchirurg maar hij zelf wist het ook niet enkel dat het niet hoorde.
Nog nooit van gehoord, maar weet wel dat je elke keer op een andere manier op de narcose kunt reageren he. Dus dat je de ene keer enorm gaat spugen betekent niet dat dat de volgende keer ook zo is. Ik dacht de laatste keer dat ik de koningin was en zat na het wakker worden rechtop in mijn bed om vrolijk naar iedereen te wuiven.



Je tong ziet er niet goed uit, daar moet je naar laten kijken. Gebruik je een tongschraper?
quote:OldWood schreef op 12 juni 2016 @ 14:13:

[...]



Ik dacht op het eind van de OP nog, 'gelukkig het is een linkje, maar ik kijk niet'

Heeft zombiequeen de fotos geplakt.



Gelukkig had ik mijn broodje al op



Ik had ze gewoon geplakt en niet naar gekeken. Ik zag ze net pas en ging er van over mijn nek. Ik heb ze net weg gedaan.



Les van de dag; foto's eerst bekijken voordat ik ga plakken.
Alle reacties Link kopieren
http://imgur.com/a/XV5mO

Hier kun je duidelijk zien dat ik geen schimmel heb en dat mijn tong er normaal uitziet enkel de basis van mijn tong vast zit aan mijn plek waar mijn amandel zat
quote:Elizaab schreef op 12 juni 2016 @ 14:53:

http://imgur.com/a/XV5mO

Hier kun je duidelijk zien dat ik geen schimmel heb en dat mijn tong er normaal uitziet enkel de basis van mijn tong vast zit aan mijn plek waar mijn amandel zatWaarom denk je dat iemand dit wil zien?
Alle reacties Link kopieren
quote:siriusblack schreef op 12 juni 2016 @ 14:56:

[...]



Waarom denk je dat iemand dit wil zien?Hmm laat mij eens denken misschien omdat de topic daarover gaat...En het anders moeilijk uit te leggen is.
Alle reacties Link kopieren
Het is maar goed dat jullie niks medisch doen hahah. Als jullie dat al aanstootgevend vonden, dan zouden jullie niet meer kunnen slapen van wat er allemaal in mijn boeken en slides staan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven