Gezondheid alle pijlers

Minderen/stoppen deel 4.

27-10-2016 17:42 2746 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor iedereen die wil minderen, of bewuster wil zijn van het alcoholgebruik, of helemaal wil stoppen met drinken of al gestopt is: hier kan je alles van je afschrijven!



We helpen elkaar waar nodig, bieden een luisterend oor, soms eens een schop onder je achterste en verder kan je hier eerlijk zijn over iets waar veel mensen zich toch voor schamen; een probleem met teveel of te vaak drinken.



Hopelijk wordt dit net zo'n inspirerend topic als deel 1!

En 2.

En 3.
Alle reacties Link kopieren
Happy new topic!
Alle reacties Link kopieren
hahahaha.. Dat dus niet meer!
Alle reacties Link kopieren
Nee de scheiding schiet niet op. Het nieuwe huis houd het op.
Woop wooooppp goed bezig poesss

Marjolein balen dat je je zo voelt. Het is ook allemaal niet niks. Hoe was je date? Of komt die nog?
Alle reacties Link kopieren
Pin, ik heb het afgeblazen. Komt later wel een keer.. (nu spijt van)
Alle reacties Link kopieren
Goed bezig Poes dat jij het nieuwe topic opent!
Alle reacties Link kopieren
Ben nieuw op het forum en blij dat ik mijn verhaal even kwijt kan! Ik drink al sinds lange tijd te veel. Afgelopen zondag ben ik er eindelijk open en eerlijk over geweest naar mijn man. Ik schaamde mij kapot. Hij begon zich wel al zorgen te maken, maar probeerde het eerst met kleine opmerkingen. Hoeveel ik dronk had hij niet door. Ik ben blij dat hij het nu weet, maar kan mij ook zo dom voelen dat ik dit probleem heb... Mijn man wil mij helpen en vindt het niet raar ofzo dus dat is heel fijn. Het is er langzaamaan ingeslopen. Ik ging steeds meer drinken. Ik vind de wijn lekker en misschien nog wel belangrijker: ik word er een stuk relaxter van. Ik zat tot vorige week op minimaal een fles per dag.. Nu heb ik sinds zondag niet meer gedronken, maar jemig wat vind ik het moeilijk! Vooral aan het einde van de middag/rond etenstijd. Hoe weerstaan jullie deze verleiding? Ik drink nu veel water en thee, maar de zin naar alcohol is lastig..
Enjoy the ride while you're on it!
Alle reacties Link kopieren
@Gawayn, het begin heb je gemaakt door eerlijk te zijn naar je man. Hoe kunnen we je helpen?
Alle reacties Link kopieren
Welkom Gawayn.. Een wijntje is ook mijn drug.. Dronk ook rustig een fles per dag. Hier schrijven helpt.
Alle reacties Link kopieren
quote:MsMuscle50enmeer schreef op 27 oktober 2016 @ 18:34:

@Gawayn, het begin heb je gemaakt door eerlijk te zijn naar je man. Hoe kunnen we je helpen?Het is al heel fijn dat ik mijn verhaal kwijt kan! Ben benieuwd of de drang naar alcohol snel minder wordt..
Enjoy the ride while you're on it!
Alle reacties Link kopieren
quote:marjolein853 schreef op 27 oktober 2016 @ 18:35:

Welkom Gawayn.. Een wijntje is ook mijn drug.. Dronk ook rustig een fles per dag. Hier schrijven helpt.thx! Drink je nu helemaal niet meer? Of af en toe?
Enjoy the ride while you're on it!
Alle reacties Link kopieren
Hier af en toe dagen niks....maar ook dagen van 3-4 glazen wijn....balans is oké...doe er niemand kwaad mee....
Bimzarellio...what else
.

Voel mij rot
Alle reacties Link kopieren
Klote man. Is dit altijd wel een moeilijk tijdstip?

Poes, goed gedaan, hoe is het?

Marjo waarom heb je je date afgeblazen?
Hatsjikideee...
Ja, ook. Dochter blijft bij oma en opa en ik zit hier alleen te treuren. Pff even mauwen en dan ben ik weer oke
Alle reacties Link kopieren
Ik heb jullie ook weer gevonden!

Sirius what's up? Je kan je ei hier kwijt!



Gawayn wat knap dat je al een paar dagen niks gedronken hebt en eerlijk naar je man bent geweest!

Bij mij helpt vroeger eten, en mocht de trek er toch zijn, dan het uitstellen. Ene keer neem ik wel, andere keer niet. Merk dat trek minder wordt als ik lekker en goed gegeten heb en daar niks bij drink.

Schrijf hier lekker mee!
Heb ik toestemming voor de een post in de mauwstand? Want ik heb heel wat te mauwen weer.
Ik heb een blaar op mijn vinger omdat ik tegen het bekje van mijn föhn aankwam.

Bij het boodschappen doen ben ik cruciale zaken vergeten.

Mijn ballen doen pijn omdat ik vandaag verplicht in een tuig moest werken.

Josephine de zwangere schijtkat maakt steeds ruzie met iedereen in haar buurt.

Mijn rug doet pijn.

En ik moet nog twee dagen werken, een groot dak slopen en dan een nieuw erop. Zie nu al op tegen die berg grind.
Alle reacties Link kopieren
Miauw miauw! Wat heb jij voor haar dat je elke dag een föhn nodig hebt? Of is dat voor je dak werk?

Irritant van de poes maar kun je haar misschien apart leggen? Ze zal wel rust willen of misschien moeten bevallen? Of is ze zo ver nog niet?

Pijn aan je ballen, auw! Geen tips

Sterkte! Morgen een nieuwe dag en bijna weekend!
Alle reacties Link kopieren
Oei jij hebt inderdaad reden tot geklaag, zere ballen auw.

Ik heb zere memmen en prompt moet de poes deze route nemen.

Heb je al potentiële baasjes voor de kittens?
Hatsjikideee...
Alle reacties Link kopieren
Wat heb jij voor haar
Hatsjikideee...
Die föhn wordt zo'n 600 graden en die gebruik ik voor dakbedekking aan elkaar te plakken. En ja ze doen pijn, erg vervelend. En die schijtkat is pas net zwanger maar heeft nu al haar eigen eigenaardigheden. Ze lust het voer wat ze normaal eet niet meer. Vandaag heb ik twee haringen gekocht bij de vis traiteur. Heeft ze met smaak op. Schijtbeest.
quote:pausini schreef op 27 oktober 2016 @ 20:04:

Oei jij hebt inderdaad reden tot geklaag, zere ballen auw.

Ik heb zere memmen en prompt moet de poes deze route nemen.

Heb je al potentiële baasjes voor de kittens?Ja ze doen echt zeer. Nee Josephine is niet van ons maar van de cattery. Dus de kittens zijn allang besproken. Maar die kat doet echt Super irritant.
Alle reacties Link kopieren
Hahaha ik vond dat hele föhn verhaal in het vorige topic ook al zo vaag, dacht zelfs bij een van je eerste posts dat je een vrouw was!

Ach die poes, net een zwangere vrouw! Lekker haring!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven