Gezondheid alle pijlers

Buikwandcorrectie

21-03-2017 14:01 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanmorgen heb ik de goedkeuring binnen gekregen voor mijn buikwandcorrectie, dus ik ben helemaal blij, vooral omdat verzekeraars tegenwoordig niet meer zo snel vergoeden. Ik ben 50 kilo afgevallen en mijn buik is echt vreselijk, vorige week heb ik foto's moeten maken en opsturen en werd erg verdrietig toen ik die zag.

Maar was benieuwd of er hier ook mensen zitten met ervaring met deze operatie, hoe verliep het herstel en zo, is het meegevallen of niet? Ik lees het graag
Alle reacties Link kopieren
Kennis van mij heeft zo'n operatie gehad. Herstel duurde minimaal 6 weken en was een tijdje gezwollen dus direct resultaat moet je niet verwachten, maar is nu mooi. Heb het alleen niet bloot gezien, nu het volledig hersteld is.
Geen ervaring.

Wat fijn voor je dat je goedkeuring hebt gekregen. En wat ontzettend goed dat je zo veel bent afgevallen.



Veel succes en sterkte alvast!
Alle reacties Link kopieren
Mag ik vragen bij welke verzekeraar jij zit TO, en heel veel sterkte en succes ik hoop dat je buik prachtig wordt.
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Alle reacties Link kopieren
Dank jullie wel, ik zit bij zilveren kruis, schijnt dat die niet het moeilijkste zijn daarin.
Alle reacties Link kopieren
mimami schreef:
21-03-2017 14:01
Vanmorgen heb ik de goedkeuring binnen gekregen voor mijn buikwandcorrectie, dus ik ben helemaal blij, vooral omdat verzekeraars tegenwoordig niet meer zo snel vergoeden. Ik ben 50 kilo afgevallen en mijn buik is echt vreselijk, vorige week heb ik foto's moeten maken en opsturen en werd erg verdrietig toen ik die zag.

Maar was benieuwd of er hier ook mensen zitten met ervaring met deze operatie, hoe verliep het herstel en zo, is het meegevallen of niet? Ik lees het graag
2 weken geleden geopereerd en lipo, nu nog steeds kan ik niks, buik voelt aan alsof ie ieder moment kan ontploffen zo strak staat ie! Nu ontsteking en aan de antibiotica! Op mijn zij liggen lukt niet.
Alle reacties Link kopieren
@mimami

Hoe gaat het nu met je en hoe kijk je erop terug?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven