Gezondheid alle pijlers

Sigaret sporten stoelgang

30-03-2017 14:15 69 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn 4 vrouwen in de 30 die uitgedaagd zijn om mee te doen aan de alp du 6. dit komt omdat de moeder van 1 van onze vrindinnen 10 jaar geleden overleden is en ze nu na 10 jaar de berg wil gaan beklimmen. Reis verblijf sponsoring is via werk en vrienden al geregeld.

We hebben alleen het volgende:

1 van ons is hardloopster en daar maken we ons geen zorgen om die haalt 3 keer naar boven fietsen wel.

Ik zelf kan aardig fietsen maar heb nog al wat overgewicht en wat lastige darmen

de dame waar we voor haar ma gaat rijden is bourgondisch bij wijn hoort een peukie, heb je teveel gegeten dan is zwarte koffie en een paar peukies je vriend.

en de 4de fietst net zo goed als ik, is ook lichter maar rookt 6 peukies per dag zoals ze zelf zegt er bescherming van man kinderen collega's qua humeur zonder koffie ontbijt en een peuk geen stoelgang, teveel stress of zenuwen is ook een peukie.



Natuurlijk willen we het alle 3 halen om 3 keer de berg op de fietsen, maar we voelen ons niet goed bij het idee dat we in 2 hotelkamers zitten met heel veel vreemde om ons heen onze lijven zijn niet meer strak, bij sporters wel niet roken, stoelgang in een hotelkamer. Opgeven is geen optie maar wat als we het maar 2 keer halen.

zo iemand ons een hart onder de riem kunnen steken

greetz jes en vriendinnen
Alle reacties Link kopieren
Ik kan het maar half volgen...

Maar volgens mij:

Trek je toch niks aan van wat anderen denken. Dat doet er toch niet toe?
Alle reacties Link kopieren
Omg...heb je enig idee waar je aan begint?



Ik heb een aantal jaar geleden ook meegefietst en ik was toen een getrainde wielrenner en heb het zwaar gehad. Volgens mij heb je echt geen idee... Ik zou me druk maken om het fietsen en niet om roken en poepen .



Btw, roken bij een dergelijk evenement is zo niet oke....
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Als je zo tegen kanker bent, dan zou ik stoppen met roken in plaats van een berg op gaan fietsen.
Alle reacties Link kopieren
Ik rook ook maar fiets makkelijk drie keer die berg op. Ik zou wel even flink trainen, op de fiets, klein verzet, hoog beentempo.



Wat dat gedoe met die hotelkamers ermee te maken heeft begrijp ik even niet?
alp du 6 ?



Jullie gaan met 4 vrouwen (1e alinea) en willen het alle 3 (laatste alinea) halen?



Klinkt volgens mij als allerlei redenen om eraf te (willen) zien. Als jullie het echt willen, dan over de dingen in de laatste alinea heenstappen! Moet toch kunnen voor een paar dagen... En wie ziet nou jullie niet-zo-strakke-lijf? En waar ben je nou vriendinnen voor? Dan kun je toch wel iets hebben van elkaar?
Alle reacties Link kopieren
daar heb je wel gelijk in, maar in een sporters hotel roken moet je dat stiekum doen als 30 plus dame

in nederland fiets ik ook en zie je echt wel dat ik geen 70 kg meer ben zoals 10 jaar gelden zeg maar

op een hotelkamer is alles gehorig en klein daar hebben we alle 4 last van
Alle reacties Link kopieren
Dus jullie zijn totaal ongetraind? Doe je verder wel aan sport? Hoe is de conditie? Ik heb eens op de Alpe du Huez gestaan en ehh, daar trap ik niet zo tegenaan zeg maar. Heb je er een idee bij hoe zwaar het is?



Heb je überhaupt al een trainingschema?
Alle reacties Link kopieren
Als je als dertiger al sukkelt met overgewicht, slechte conditie, rookverslaving en slechte eetgewoontes dan lijkt mij best dat je maar eens heel snel vanzelf gemotiveerd blijft.

In een ziekenhuis moet je ook poepen met vreemden erbij.



Succes! En hopelijk wordt de beklimming een reden voor een nieuwe levensstijl!
*hart onder de riem*
Alle reacties Link kopieren
quote:klikko schreef op 30 maart 2017 @ 14:27:

daar heb je wel gelijk in, maar in een sporters hotel roken moet je dat stiekum doen als 30 plus dame

in nederland fiets ik ook en zie je echt wel dat ik geen 70 kg meer ben zoals 10 jaar gelden zeg maar

op een hotelkamer is alles gehorig en klein daar hebben we alle 4 last vanDus eigenlijk maak je je meer zorgen om het kakken op de hotelkamer dan om het fietsen zelf?
Alle reacties Link kopieren
quote:hoelahoepla schreef op 30 maart 2017 @ 14:30:

[...]





Dus eigenlijk maak je je meer zorgen om het kakken op de hotelkamer dan om het fietsen zelf?

Dat zou een beetje dom zijn.

Ik wil die koppies onderaan de berg dan wel zien in juni .
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Waar doe je het eigenlijk voor als je niet het minste beetje de intentie hebt om te stoppen met roken?
*Alpe d'HuZes.



Voor de rest vind ik dat je heel erg bezig bent met je eigen dingetjes. Nogal egocentrisch voor iemand die meedoet aan een evenement als dit.
Oh, en heel veel succes gewenst!
Alle reacties Link kopieren
quote:-Kia-Ora- schreef op 30 maart 2017 @ 14:35:

[...]



Dat zou een beetje dom zijn.

Ik wil die koppies onderaan de berg dan wel zien in juni .



Een vriend van mij is fanatiek wielrenner. Ging op vakantie voor de lol die berg beklimmen met vrienden. Voor het eerst een 'echte berg'! Een paar dagen achter elkaar, met tijdmeting etc. Eerste keer dat hij omhoog ging is hij bij bocht 5 omgedraaid naar beneden :'-) Het kleine verzet dat hij had uitgekozen was toch wat optimistisch en veel te zwaar. Dus bij de eerste de beste fietsenmaker een nieuw verzet er op laten zetten (toen ging het overigens heel goed)



Ik heb zo hard gelachen toen ik dat hoorde!
Alle reacties Link kopieren
Als jij in juni die berg op wil fietsen, had je nu al maanden in training moeten zijn.

Ongetraind (en nu beginnen is echt te laat) heb je daar niks te zoeken.



Over die andere 'problemen' heb ik het niet eens.
Alle reacties Link kopieren
quote:hoelahoepla schreef op 30 maart 2017 @ 14:40:

[...]





Een vriend van mij is fanatiek wielrenner. Ging op vakantie voor de lol die berg beklimmen met vrienden. Voor het eerst een 'echte berg'! Een paar dagen achter elkaar, met tijdmeting etc. Eerste keer dat hij omhoog ging is hij bij bocht 5 omgedraaid naar beneden :'-) Het kleine verzet dat hij had uitgekozen was toch wat optimistisch en veel te zwaar. Dus bij de eerste de beste fietsenmaker een nieuw verzet er op laten zetten (toen ging het overigens heel goed)



Ik heb zo hard gelachen toen ik dat hoorde!Toen wij er heen gingen zaten we met drie goed getrainde wielrenners in de auto en we kregen de berg in beeld, het werd ineens heel stil . Het was echt even slikken. De eerste dag hebben we hem alleen gelopen om samen uit te zoeken hoe we het beste konden fietsen en schakelen. En daarna wat dagen oefenen zodat we wisten waar op de route jouw pijnpunten lagen. Ivm gezondheid een beperking in het aantal keer naar boven gekregen. Was ik blij om , vaker had ik niet gered.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Alle reacties Link kopieren
quote:-Kia-Ora- schreef op 30 maart 2017 @ 14:47:

[...]



Toen wij er heen gingen zaten we met drie goed getrainde wielrenners in de auto en we kregen de berg in beeld, het werd ineens heel stil . Het was echt even slikken. De eerste dag hebben we hem alleen gelopen om samen uit te zoeken hoe we het beste konden fietsen en schakelen. En daarna wat dagen oefenen zodat we wisten waar op de route jouw pijnpunten lagen. Ivm gezondheid een beperking in het aantal keer naar boven gekregen. Was ik blij om , vaker had ik niet gered.En wat een geluk dat je niet eens zenuwachtig hoefde te zijn over poepen in de hotelkamer en stiekem roken op een actiedag tegen kanker!
Alle reacties Link kopieren
Omg wat een dom gezeik. Je snapt dat het gaat om geld in zamelen voor kankeronderzoek en dat de race niet op het toilet of in het rookhok plaats vindt? Als er al een rookhok is...dat past namelijk niet zo bij antikanker.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
quote:Hugh-Jazz schreef op 30 maart 2017 @ 14:39:

*Alpe d'HuZes.



Voor de rest vind ik dat je heel erg bezig bent met je eigen dingetjes. Nogal egocentrisch voor iemand die meedoet aan een evenement als dit.+100.000
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Wat een bijzonder profiel heeft TO. Ze heeft 8 jaar geleden voor het laatst gereageerd. In totaal heeft ze toen in 9 topics gereageerd, zeven daarvan gingen over darm- en/of stoelgangproblemen, 1 over roken en 1 over de liesstreek
Alle reacties Link kopieren
Ik zou je plan gelijk in de klikko mikken. Dat gaat 'em echt niet worden.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
quote:hoelahoepla schreef op 30 maart 2017 @ 14:54:

[...]





En wat een geluk dat je niet eens zenuwachtig hoefde te zijn over poepen in de hotelkamer en stiekem roken op een actiedag tegen kanker! Pfff, roken op die berg is écht heel ongepast...
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Alle reacties Link kopieren
En maar gelijk 3 keer?

Bij welke categorie hoor je? Grootste optimist of grootste naïeveling?

Of ben je gewoon een dag te vroeg en hoort dit een 1 april topic te zijn.

En voor jouw nageslacht, vrienden en bekenden: stop met roken zodat zij over een jaar of wat niet voor jou de berg op en neer hoeven ( Ja ik weet dat er nog meer oorzaken van kanker zijn, naar roken staat nog steeds in de top
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven