Gezondheid alle pijlers

Hevige kramp in buik/baarmoeder na orgasme

16-04-2017 17:57 33 berichten
Sinds een tijdje heb ik na ieder orgasme hevige krampen in mijn buik. Het lijkt mijn baarmoeder te zijn. Dit houdt ongeveer een kwartier aan en is zo hevig dat ik helemaal niets kan op zo'n moment.



In eerste instantie dacht ik dat het vanzelf over zou gaan, maar het begint nu toch langzamerhand mijn plezier in seks te ontnemen, dus wilde er toch maar eens achteraan gaan. Als ik google kom ik vooral verhalen tegen van vrouwen die zwanger zijn. Ik ben niet zwanger.



Ik bel dinsdag de huisartsassistente, maar voor nu: misschien iemand enig idee wat het kan zijn en vooral hoe ik hier vanaf kom?
Alle reacties Link kopieren
Medisch advies geven mag hier niet. Wacht rustig de huisarts af. Sterkte.
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Alle reacties Link kopieren
vriend is te diep gegaan en te veel tegen baarmoedermond gestoten?probeer eens rustiger sex.



en heb je een spiraal?



En bel dinsdag dokter
Miedo, nee het heeft niets met de seks te maken. Het is echt gerelateerd aan het orgasme, want gebeurt ook zonder penetratie.



Ik heb geen spiraal.



Ik zal dan maar afwachten wat de huisartassistente zegt.
Had ik ook tijdens zwangerschappen
quote:Mellona schreef op 16 april 2017 @ 18:36:

Had ik ook tijdens zwangerschappen

Maar lag dat dan aan die zwangerschap?



Misschien moet ik voor de zekerheid maar een test doen dan.
Alle reacties Link kopieren
Ik herken het wel van als ik tegen mijn menstruatie aan zit. Wat het is, geen idee.
Natte tosti..
Alle reacties Link kopieren
Heb het ook wel eens gehad. Het leek op een heftige menstruatiepijn. Ik heb me er nooit druk om gemaakt en altijd gedacht dat het samentrekken van de spieren zoiets wel eens kon veroorzaken. Als het echt altijd zo is zou ik voor de zekerheid ook even langs de huisarts gaan.
Alle reacties Link kopieren
Hier ook herkenbaar maar dan inderdaad vanwege de zwangerschap. Erg prettig is het niet en alleen bij een orgasme. Voorheen had ik dit niet dus komt echt van de zwangerschap. Buik wordt dan ook harder lijkt het wel.

Ik zou ook even de dokter afwachten als je niet zwanger bent.
Hier ook weleens, niet zwanger. Ook naar huisarts geweest, naar gyn, echo, de rambam. Niks te vinden.



Vervelend voor jou, maar ik ben toch ergens opgelucht dat ik niet de enige ben ;)
Ik heb dit ook gehad. De steken hielden bij mij alleen niet zo lang aan. Na ongeveer een maand had ik hier geen last meer van, geen idee wat het was. Ik was niet zwanger.
En daarom is het dus zo irritant dat je dit soort dingen hier niet zou mogen vragen. Leuk al die adviezen 'ga naar de huisarts', maar bij de huisarts kwam ik geen stap verder, hier lees ik gewoon anderen die het herkennen.
quote:MarindaH schreef op 16 april 2017 @ 18:49:

En daarom is het dus zo irritant dat je dit soort dingen hier niet zou mogen vragen. Leuk al die adviezen 'ga naar de huisarts', maar bij de huisarts kwam ik geen stap verder, hier lees ik gewoon anderen die het herkennen.Dit!
Het duurt hier al langer dan een maand, maar ik hoop toch dat het niet nog heel lang doorgaat



Ergens wel 'fijn' dat mensen het herkennen.
Een orgasme kan weeën opwekken, zulke hevige krampen kan het geven, ook zonder zwangerschap. Warme kruik klaar leggen.
Alle reacties Link kopieren
Heb ik heel af en toe. Kan er eigenlijk geen staat op maken wanneer wel en niet eigenlijk...
Alle reacties Link kopieren
Ik herken het ook vanuit mijn zwangerschap en kort erna. Nu een jaar later heb ik het niet meer. Ben opnieuw pril zwanger maar nog geen orgasme gehad.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dat ook wel eens, niet altijd gelukkig.

Voel dan wel een soort wee, ik ben ook niet zwanger en idd echt door orgasme.

Als vriend erg diep ergens tegen aanstoot dan is dat een ander soort pijn..
Alle reacties Link kopieren
Ik herken het ook. Vooral een aantal dagen voordat ik ongesteld moet worden had ik hier last van. En dan houdt het inderdaad zo'n 10 minuten aan en moet ik echt even (in foetus houding) liggen. Heel vervelend! Nu zwanger en juist geen last van..
Even een upje. Ik ben bij de huisarts geweest en er is niets aan de hand. Helaas heb ik er wel nog steeds veel last van.

De huisarts had geen tips, die zei dat het aan mijn cyclus zou kunnen liggen. Maar ik heb het elke keer en dus niet alleen in een bepaalde week van de cyclus. Op het moment vermijd ik seks zelfs, omdat het zo vervelend is. En daar balen ik en vriend behoorlijk van. Iemand die wellicht tips/advies heeft hier?
Op het moment suprême je lichaam gestrekt houden helpt.
Alle reacties Link kopieren
plek schreef:
22-05-2017 10:51
Even een upje. Ik ben bij de huisarts geweest en er is niets aan de hand. Helaas heb ik er wel nog steeds veel last van.

De huisarts had geen tips, die zei dat het aan mijn cyclus zou kunnen liggen. Maar ik heb het elke keer en dus niet alleen in een bepaalde week van de cyclus. Op het moment vermijd ik seks zelfs, omdat het zo vervelend is. En daar balen ik en vriend behoorlijk van. Iemand die wellicht tips/advies heeft hier?
Terug naar de huisarts. Heeft hij een echo laten doen? Foto laten maken? Bloed laten prikken?

Mocht daar allemaal niks uitkomen lijkt een consult bij de gynaecoloog me geen verkeerd plan.
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Zei ik toch, mijn huisarts en gyn konden er ook niets mee. Het is er niet, volgens hen. Zeker omdat er bij echo niets te zien was. Kan je wel adviseren om terug te gaan, maar wat schiet je daarmee op?
Moet wel zeggen dat ik er minder last van lijk te hebben nu ik met de pil gestopt ben... of althans, nog geen last gehad sinds ik gestopt ben. Ook andere baarmoederkwaaltjes zijn verdwenen (afkloppen).
Alle reacties Link kopieren
Terug gaan! Doorverwijzing naar gyn vragen (eisen) en daar eisen dat je goed onderzocht wordt! Seks moeten vermijden omdat je pijn hebt is heel rot.. Zou het iets zoals een gedraaide eierstok kunnen zijn?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven