Gezondheid alle pijlers

Depressie

05-05-2017 11:12 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedendag allemaal,



Ik wil graag even mijn verhaal kwijt, misschien herkennen mensen dit en misschien hebben mensen een idee om het op een goede manier aan te pakken.



Ik ben ongeveer een jaar geleden gediagnosticeerd met een depressie. Ik ben via de huisarts terecht gekomen bij een psycholoog en die heeft mij uiteindelijk doorgestuurd naar een psychiater voor medicatie. Eigenlijk weet ik al lang dat ik last heb van een depressie (rond mijn 14e 15e) maar ben nooit gaan praten met iemand hierover. Ik wist bijvoorbeeld dat mijn vader het onzin zou vinden. Maar de laatste tijd was het zo erg dat ik er wel wat aan moest doen. Ik kon namelijk niet meer normaal functioneren.