Gezondheid alle pijlers

Menstruatie stopt niet

22-07-2017 08:47 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey dames, ik zit even met een probleempje en hopelijk hebben jullie advies of heeft iemand anders iets soort gelijks meegemaakt.

9 maanden geleden ben ik bevallen. Hiervoor was mijn menstruatie altijd stipt 3 dagen. Na mijn bevalling ben ik bij elke menstruatie eigenlijk heviger gaan bloeden..

Op dit moment bloed ik al anderhalve week, en ik heb het niet over een paar druppels maar echt nog redelijk veel. Ondertussen ben ik vermoeid, bleek en ontzettend chagerijnig. Ik gebruik EVRA, ookal voor de zwangerschap. Ik heb gisteren telefonisch contact gehad met de dokter en die raadde aan misschien eens van anticonceptie te veranderen, implanon bijv.

Nu heb ik de bijwerkingen van implanon eens gelezen en daar ben ik net gevoelig voor.. ( Hoofdpijn, Acne, etc. ) ik ben bang van het ene probleem in het andere te stappen.

Wie heeft ervaring hiermee? Is het normaal zo veel te bloeden na een zwangerschap, of misschien toch verstandig een verwijzing naar een gyneacoloog te vragen? of wie heeft er veel verbetering gehad bij het veranderen van anticonceptie?

Ik weet het niet zo goed, alle tips zijn welkom !
Nothing worth having ever comes easy
Mijn ervaring is dat het na elke bevalling anders is geworden. Echter na de laatste keer bleek ik een poliep op m'n baarmoedermond te hebben. ( had ook tussentijdse bloedingen)Hoe is het met je hb?
Zou zeker de dokter nogmaals vragen om even verder te kijken.
Alle reacties Link kopieren
Jane Doe schreef:
22-07-2017 08:54
Mijn ervaring is dat het na elke bevalling anders is geworden. Echter na de laatste keer bleek ik een poliep op m'n baarmoedermond te hebben. ( had ook tussentijdse bloedingen)Hoe is het met je hb?
Zou zeker de dokter nogmaals vragen om even verder te kijken.
Alleen na mijn bevalling is het nog eens getest, toen was het goed. Ik ga maandag dan sowieso even vragen om hb te prikken.
Nothing worth having ever comes easy
Alle reacties Link kopieren
Na de bevalling had ik ook een menstruatie van 2,5 week. Nu is het gelukkig weer normaal. Zou het dus even een maand afwachten.
Alle reacties Link kopieren
ik ben sinds mn laatste bevalling (ruim 1,5 jaar geleden) ook 2 weken ongesteld. al had ik het idee dat het de laatste keren wel minder en korter werd.
anticonceptie gebruik ik niet,dus daar kan ik niet over mee praten.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben na de eerste bevalling ook van 3/4 dagen naar 7 dagen gegaan.
Na mijn 2e bevalling is het nu én heftiger én soms zelfs 10 dagen.

Ik gebruik geen voorbehoedsmiddelen, maar om die reden ben ik nu wel naar opties aan het kijken.
Not my circus, not my monkeys

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven