Gezondheid alle pijlers

Beugel

22-08-2017 18:44 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil graag een beugel.
Mijn tandarts was dit jaar met pensioen dus we moesten opzoek naar een nieuwe tandarts en ortho. Alleen mn vader heeft het druk met werk dus het kan nog wel ff duren totdat ik een beugel krijg maar ik wil echt graag een beugel omdat ik me heel onzeker voel over mijn gebit. Ik heb het er over gehad met mn schoonvader en hij zei dat ik het zelf ook kan regelen gwn een afspraak maken. Maar hoe zit dat dan met de rekeningen enzo?
Kan iemand mijn helpen
Alvast bedanktxx
Rekeningen krijg je gewoon opgestuurd na behandelingen.
FiIee schreef:
22-08-2017 18:46
Rekeningen krijg je gewoon opgestuurd na behandelingen.

Dat ligt aan je verzekeraar en aan je orthodontist.
Alle reacties Link kopieren
Kijk eerst eens waar je ( of waarschijnlijk je ouders)een zorgverzekering hebt en wat er vergoed wordt en wat niet.
schoonvader? Hoe oud ben je, 15 ?
Alle reacties Link kopieren
gizzmo-returns schreef:
22-08-2017 19:25
schoonvader? Hoe oud ben je, 15 ?
Ik vraag om advies. Als ik de vader van mijn vriend schoonvader wil noemen mag ik dat. Jij bepaald het niet
Alle reacties Link kopieren
Als je oud genoeg bent voor een schoonvader kan je ook wel zo zelfstandig zijn om zelf een nieuwe tandarts en/of ortho te regelen en om je verzekering te raadplegen.
Nathalie2002 schreef:
22-08-2017 19:34
Ik vraag om advies. Als ik de vader van mijn vriend schoonvader wil noemen mag ik dat. Jij bepaald het niet
Yep. 15.
Nathalie2002 schreef:
22-08-2017 19:34
Ik vraag om advies. Als ik de vader van mijn vriend schoonvader wil noemen mag ik dat. Jij bepaald het niet
En uiteraard reageer je op die post en niet op de rest.

Stam + t, overigens.
MoirenPhae schreef:
22-08-2017 19:48
Yep. 15.
:proud:
Nathalie2002 schreef:
22-08-2017 19:34
Ik vraag om advies. Als ik de vader van mijn vriend schoonvader wil noemen mag ik dat. Jij bepaald het niet
Advies kunnen we pas geven als we weten hoe oud je bent, meerderjarig of minderjarig.
Ben je inderdaad 15 dan moet je het toch echt met je ouders regelen en kan je dit niet zelf in gang zetten.
Alle reacties Link kopieren
gizzmo-returns schreef:
22-08-2017 19:55
Advies kunnen we pas geven als we weten hoe oud je bent, meerderjarig of minderjarig.
Ben je inderdaad 15 dan moet je het toch echt met je ouders regelen en kan je dit niet zelf in gang zetten.
Dankjewel voor de hulp

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven