Gezondheid alle pijlers

Bultje naast schaamlip

03-10-2017 17:30 10 berichten
Hey meiden :)
Toen ik vanmiddag ging douchen ontdekte ik dat er een soort bultje naast mijn schaamlip zit dus aan de zeikant.
Als ik een beetje voel voelt het als een soort rond balletje wat in mijn huid zit.
Het lijkt niet op een puist , verder is het wat rood? Jullie enig idee wat het kan zijn?
Alvast bedankt voor jullie reactie :)
Alle reacties Link kopieren
Waarschijnlijk een ontstoken haarzakje. Paar dagen wachten en dan even uitknijpen.
Alle reacties Link kopieren
binkie schreef:
03-10-2017 17:36
Waarschijnlijk een ontstoken haarzakje. Paar dagen wachten en dan even uitknijpen.
Ja, dit. Kan enorm veel zooi uitkomen. Ik heb het soms in mijn lies, waar het randje van mijn ondergoed zit.
Maar inderdaad gewoon even afwachten. Soms verdwijnt het vanzelf weer, en soms wordt-ie 'rijp' en kun je hem uitknijpen.
flipje2 wijzigde dit bericht op 03-10-2017 17:39
4.00% gewijzigd
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Puist, ontstoken haarzakje...

Niet aanzitten en niet knijpen. Ontlast zich vanzelf.
dankjewel voor jullie advies :)
Alle reacties Link kopieren
Als het niet vanzelf weggaat is het dit;

http://www.huidconsult.nl/portal/index. ... dOv9UFNfYU

Kan geen kwaad, maar wel irritant want je kunt ze alleen operatief laten verwijderen.
The most exciting, challenging and significant relationship is the one with yourself. And if you can find someone to love the you you love that’s fabulous
Alle reacties Link kopieren
Wat bij mij helpt om zoiets te laten 'rijpen' is een nat, heet washandje erop te leggen. Bijvoorbeeld onder de douche. Dan is het bij mij sneller weg :)
Hier ook wel eens last van. Ik wacht ook altijd een paar dagen en knijp hem dan uit. Kan wel erg gevoelig zijn soms.
Dat er niemand iets zegt van " zeikant " :flag:
Nooit knijpen in bultjes, ik had er ook 1 en kwam na knijpen steeds terug. Nu 12 maanden antibiotica, 4 operaties verder een litteken van zeker 15 cm in mijn lies....

Als je erin knijpt kan het naar binnen slaan en onderhuids een gangenstelsel gaan vormen. Google eens op hydradenitus.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven