Gezondheid alle pijlers

Roaccutane

17-10-2017 12:48 7 berichten
Wegens mijn acne kreeg ik roaccutane voorgeschreven. Overmorgen moet ik beginnen.
Echter las ik vandaag dat het een permanente seksuele functiestoornis kan veroorzaken ! Is dat waar? En zijn er mensen die dat hebben meegemaakt??
Alle reacties Link kopieren
Vraag het aan de apotheker. Die weet of dit waar is.
Alle reacties Link kopieren
http://www.apotheek.nl/medicijnen/isotr ... jwerkingen
een bijwerking kan zijn (kleine kans) erectiestoornissen. Deze bijwerking gaan over als je met het middel stopt.
Idd het is een kleine kans. Maar er zijn mensen die aangeven jarenlang na het stoppen met dit middel last te hebben gehad van dit probleem, ook vrouwen die helemaal uitgedroogd zijn. Het lijkt erop dat er geen garantie is...
Alle reacties Link kopieren
jongen29x schreef:
17-10-2017 13:50
Idd het is een kleine kans. Maar er zijn mensen die aangeven jarenlang na het stoppen met dit middel last te hebben gehad van dit probleem, ook vrouwen die helemaal uitgedroogd zijn. Het lijkt erop dat er geen garantie is...
lees die bijsluiter
of benader je apotheek
of ga langs bij de huisarts
Maar: Stop met informatie zoeken op vage sites en fora (inclusief dit forum).
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het middel bijna een jaar geslikt en de enige bijwerkingen die vervelend waren, was de ontzettend droge huid en uitgedroogde lippen/ogen etc. en wat onverklaarbare spierpijnen.
Na bijna een jaar er van af te gaan is mijn huid nog steeds super glad en mooi.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben zelf net 2 maanden gestopt. Mijn libio was wel iets lager maar nu nergens meer last van. Huid ziet er super uit. 8 mnd geslikt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven