Gezondheid alle pijlers

gekneuste nek ?

23-10-2017 11:06 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
hoi allemaal,

Ik ben gisteren avond aangereden door een auto terwij ik op de fiets was
op dat moment had ik niet veel pijn en ik dacht dat het wel over zou gaan
ik heb nog een borrel gedronken omdat ik zo geschrokken was en ben gaan slapen.

Vanochtend werd ik wakker met overal pijn. In mijn nek rug schouders en bips.
En die pijn word steeds erger.

Ik kan pas eind van de middag terecht bij de huisarts..

maar ik weet niet of ik dat volhou
paracetamol helpt niet
Alle reacties Link kopieren
Bips :O

Ik zou nog een keer bellen en aangeven dat je toch meer pijn begint te krijgen en dat je graag eerder terecht wil kunnen.
Alle reacties Link kopieren
Wanneer je je echt niet goed voelt bel dan de dokterspost of ga naar de eerste hulp.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
alles zal wel flink beurs en gekneusd zijn.

net als wanneer je je enkel verzwikt, dan is de dag daarna de enkel een stuk dikker, stijver en pijnlijker.

rustig aan doen en rustig in beweging blijven.

vertrouw je het niet dan bel je de huisarts nogmaals. je kan niet zomaar naar de eerste hulp gaan.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Niet de vraag, maar wel even belangrijk:
melden bij de verzekering, als je onverhoopt langdurige klachten krijgt.

sterkte
Alle reacties Link kopieren
Door de klap verkrampen al je spieren. Meestal door de adrenaline voel je dat niet gelijk. Zelf auto ongeluk gehad en op het moment nergens last van gehad. Uiteindelijk 2 maanden last van mijn nek, schouders etc gehad.

Maar de enige die kan beoordelen wat er aan de hand is dat is de huisarts. Probeer te blijven bewegen en niet te druk te maken. Mocht het steeds erger worden en je het gevoel hebt dat het mis is alsnog bellen of je eerder terecht kan.
Voor de verzekering hoefde ik me alleen te melden de huisarts.
Alle reacties Link kopieren
bedankt voor de reacties..
De huisarts heeft geen tijd om me eerder te helpen volgens de assistente
Van mn lieve buren heb ik diclofenac gekregen en ik heb zelf een pannetje soep opgezet.
Ik probeer wat rond te lopen in huis maar ben inmiddels heel erg moe en ga zo toch nog slapen.

Wat betreft verzekering en kosten maak ik me eerder zorgen over de autoschade.
de meneer die mij aanreed zei eerst dat die schade er al zat en toen anderen mij kwamen helpen en hem vroegen of hij schade formulieren nodig had, was die schade ineens wel mijn schuld....

Aan mijn fiets zelf is niets te zien!
Alle reacties Link kopieren
Heb je wel gegevens van deze meneer? Kenteken e.d.?
Volgens mij ben je als fietser redelijk goed beschermd door de wet. Reed hij jou aan of jij hem?
Heb je echt ondersteboven op de weg gelegen of was het een klein tikje? Een beetje spierpijn en beursheid hoort er dan wel bij. Lekker warm bad of douche nemen en wel blijven bewegen, anders wordt je stram. Nek wel goed in de gaten houden,
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zijn naam en telefoonnummer.
Ik moest oversteken en hij kwam van rechts.
Ik moest hem voorrang geven..
We hebben geen harde botsing gehad omdat hij al bijna stil stond.
Alle reacties Link kopieren
Nou daar hoef je je dus niet druk om te maken, als autobestuurder ben je in dit soort situaties altijd verantwoordelijk voor de schade, ook als het feitelijk jouw schuld was.
Honingbij_ schreef:
23-10-2017 15:59
Nou daar hoef je je dus niet druk om te maken, als autobestuurder ben je in dit soort situaties altijd verantwoordelijk voor de schade, ook als het feitelijk jouw schuld was.
ja ja..........................dus niet
dat zou ik eerst maar navragen aan een prof op dit gebied voordat je zo een uitspraak neerzet
Alle reacties Link kopieren
Honingbij_ schreef:
23-10-2017 15:59
Nou daar hoef je je dus niet druk om te maken, als autobestuurder ben je in dit soort situaties altijd verantwoordelijk voor de schade, ook als het feitelijk jouw schuld was.
Dit is dus helemaal niet waar. Niet zomaar dingen roepen die niet waar zijn.
Alle reacties Link kopieren
de autobestuurder heeft gebeld en wilt een schadevergoeding claimen..
Hij zegt dat ik met mijn fiets onder zijn auto ben gekomen en dat ik zijn auto heb gekrast.
Dit is absoluut niet waar.
Mijn fiets is nog helemaal heel..

En ik ben net naar de dokter geweest en zij zegt dat mijn spieren alleen verkrampt zijn.
Als mijn fiets onder zijn auto is geweest dan had ik wel botten gebroken...
Alle reacties Link kopieren
Tijd om de rechtsbijstand in te schakelen.
Alle reacties Link kopieren
Als fietser ben je veel kwetsbaarder. Voorrang krijg je die neem je niet door een fietser aan te rijden. Jij hebt fysiek letsel.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
https://www.anwb.nl/juridisch-advies/aa ... of-fietser

Hier staat dat de automobilist alleen schade kan claimen bij een fietser als er sprake is van overmacht, maar dat gebeurt maar zeer zelden, dus zo’n onzin is het niet hoor. Vooral omdat TO’s fiets geen schade heeft.
Sterkte TO!
Alle reacties Link kopieren
Inmiddels gaat het iets beter.
Heb nog wel veel pijn aan mijn nek.
het liefste lig ik in bed.

Ik twijfel om vanmiddag naar mijn vriend te gaan die op 1 uur reizen van mij woont.
De dokter zei dat ik in beweging moet blijven...

wat denken jullie?
Thuisblijven?
Alle reacties Link kopieren
Ja wel in beweging blijven, zoals de dokter zei, het zijn alleen verkrampte spieren. En met de hele dag in bed blijven liggen schiet je ook niks op. Misschien kan je vriend naar jou toe komen deze keer?

Volgende keer ALTIJD foto's maken. zodat op de foto duidelijk is waar jouw fiets lag (niet onder de auto dus).
Aan welke kant zouden die krassen moeten zitten dan?
Waren er ook getuigen, mensen die hebben gezien dat jouw fiets niet onder de auto lag?
Ik heb- overigens niet door een ongeluk- meermalen spit in mijn bovenrug gehad. Ik denk dat wat er gebeurt vergelijkbaar is: Al je spieren verkrampen. Lig en staaanhouding werkte bij mij het beste en zitten was niet te doen. Pijnstilling in combinatie met bewegen (minimaal ieder uur even 5 minuten wandelen) hielpen om het herstellen te bespoedigen.
Bij mij werkte de pijnstillers van Aleve Intense redelijk. Deze zijn zonder recept maar wel alleen bij de apotheek verkrijgbaar.

Sterkte! En ook sterkte met het gedoe wat het met zich meebrengt
anoniem_349958 wijzigde dit bericht op 24-10-2017 16:57
Reden: Typfout
0.36% gewijzigd
Ps als je meer kan bewegen dan in mijn voorbeeld is dat alleen maar beter natuurlijk;-)
Alle reacties Link kopieren
hoi met mijn nek gaat het inmiddels beter..
Maar sinds vandaag heb ik keelholteontsteking wat ontzettend veel pijn doet.
Ik heb hiervoor nu antibiotica maar dit is de eerste dag van de kuur.

Gisteren heb ik nog met mn vriend afgesproken en ben ik maar aan de whisky gegaan.
Dit hielp niets.. toen wist ik al dat het een ontsteking was en geen normale keelpijn.


* dit moet waarschijnlijk onder relaties

Maar ik voel me ontzettend kut. Gisteren heb ik ruzie gehad met m'n vriend. Hij twijfelt na 1,5 jaar nog steeds aan onze relatie. Dit zorgt elke keer weer voor fluctuaties.
Hij vroeg me of ik het allemaal volhou.. Ik heb toen boos geschreeuwd dat hij eens een keer moet proberen iets vol te houden.
En ben daarna boos de auto uit gebeend naar mijn eigen huis (wonen niet samen)

Sinds dien heb ik hem niet meer gesproken. Ik voel me ziekig zielig en ellendig (zwelg zwelg) en ik mis hem.
Ik heb hem bewust geen berichtje gestuurd omdat ik wel een punt wilde maken...

Ik heb totaal geen zin om te koken.. heb vanochtend een stokbrood in de oven gemikt en dat is zo een beetje alles wat ik vandaag heb gegeten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven