Gezondheid alle pijlers

Last bij vagina

13-11-2017 12:45 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo, geen idee of dit topic bij gezondheid of seks moet.

Ik heb last van jeuk, net in mijn vagina en altijd op dezelfde plek (net vanbinnen aan de kant van mijn anus).
Ik heb sinds kort een nieuwe sekspartner en wij hebben het altijd met condoom gedaan, ook heb ik van de week een soa test laten doen die op de soa's negatief getest was.

De dokter heeft ook niks vreemds gevonden, wat me sterk lijkt want het jeukt op sommige momenten heel erg.
Rare afscheiding heb ik niet, vreemde geurtjes ook absoluut geen last van..

Iemand van jullie met dezelfde ervaring en wat deden jullie hiertegen?
Je leeft maar één keer, neem al je kansen aan
Alle reacties Link kopieren
Doorverwijzing naar de gyneacoloog vragen? Kan nooit kwaad bij zoiets lijkt me
Alle reacties Link kopieren
komt de jeuk niet van de andere kant?
al eens aan een wormenkuurtje gedacht?
Alle reacties Link kopieren
Heeft de huisarts schimmelinfectie uit kunnen sluiten? Niet iedereen heeft alle symptomen hiervan.

Heb je verder nog iets anders dat nieuw is behalve je partner? Bv nieuwe douchegel o.i.d. , kan ook zijn dat je hier gevoeliger voor bent (geworden) en dan is een ph-neutrale douchegel uitproberen ook een optie. Dit kan namelijk ook jeuk rondom de anus e.d. veroorzaken.
Alle reacties Link kopieren
Latex allergie? Of van glijmiddel, mits jullie dan gebruiken. Ik gebruik zelf multi-gyn actigel als ik last heb van jeuk, dat kun je proberen. Maar zou er niet te lang mee blijven lopen en niet teveel andere middeltjes gebruiken.

Succes!
Alle reacties Link kopieren
Misschien heb je een heel klein wondje wat irriteert, en (door vrijen) steeds weer open gaat? Ik zou eens proberen je vagina een week oid even rust te geven, als in niet uitgebreid daar wassen en even niet vrijen, kijken hoe t dan gaat. En mocht t dan nog niet over zijn dan wellicht naar de gyn.
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
13-11-2017 13:21
komt de jeuk niet van de andere kant?
al eens aan een wormenkuurtje gedacht?
Nee dit zoiezo niet, het zit echt in mijn vagina
Je leeft maar één keer, neem al je kansen aan
Alle reacties Link kopieren
De dokter heeft even snel gecontroleerd (zoiezo bij de soa test omdat ik dit ook aangaf).

Ik heb nooit last gehad van een latex allergie, en gebruik altijd al de zelfde neutrale glijmiddel.

Ik heb ook een heel erg drukkend gevoel in mijn vagina bij het plassen (wanneer het laatste beetje plas er uit komt) maar verder geen symptomen van een blaasontsteking.. Was dit vergeten te melden bij mijn openingspost
Je leeft maar één keer, neem al je kansen aan
Alle reacties Link kopieren
ben je wel getest op blaasontsteking dan?
Alle reacties Link kopieren
Beluga schreef:
13-11-2017 13:24
Heeft de huisarts schimmelinfectie uit kunnen sluiten? Niet iedereen heeft alle symptomen hiervan.

Heb je verder nog iets anders dat nieuw is behalve je partner? Bv nieuwe douchegel o.i.d. , kan ook zijn dat je hier gevoeliger voor bent (geworden) en dan is een ph-neutrale douchegel uitproberen ook een optie. Dit kan namelijk ook jeuk rondom de anus e.d. veroorzaken.
Ik gebruik bij het douchen maar eens per 3 wasbeurten neutrale zeep, dit ivm exceem en extreem droge huid.. voor de rest gebruik ik enkel water. Ik kom zoiezo niet met douchegel bij mijn vagina in de buurt en heb ook gehoord dat middeltjes als lactacyd etc niet goed is voor je PH-waarde dus dit ga ik ook absoluut niet gebruiken
Je leeft maar één keer, neem al je kansen aan
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
13-11-2017 14:34
ben je wel getest op blaasontsteking dan?
Nee ben ik niet, maar ik zie ook nergens staan dat een symptoom van blaasontsteking jeuk in de vagina is.. En hier heb ik het meeste last van.
Je leeft maar één keer, neem al je kansen aan
Alle reacties Link kopieren
Misschien kan je eens kijken of je je herkent in de klachten die horen bij vvs (Vulvo vestibulair syndroom). Mijn huisartsen kenden dit niet, maar de gynaecoloog waar ik kwam herkende het wel. Dus verwijzing naar ziekenhuis kan ook altijd handig zijn.
Ik zou toch een kuurtje pakken voor een schimmelinfectie.
Alle reacties Link kopieren
Het kan ook een bacterie zijn en geen schimmelinfectie. Bij zo'n bacterie zijn er vaak geen hele duidelijke symptomen. Ik zou de ha even vragen voor een uitstrijkje.
Allergisch voor condooms?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb al eerder een schimmelinfectie gehad, toen had ik wit brokkelig afscheiding maar nu enkel pijn bij het laatste beetje uitplassen en constante jeuk bij de ingang van mijn vagina..

Dokter heeft geen blaasontsteking kunnen uitsluiten, deze heeft ook op kweek gestaan.

Wat moet ik bij zo'n bacterie doen, zijn daar ook zalven voor net als voor schimmelinfectie?

Ik maak me nu toch wel zorgen, aangezien ik mijn vriend heb laten zien dat ik geen soa's heb en nu moet aankomen met: Ik heb jeuk in mijn vagina..
Je leeft maar één keer, neem al je kansen aan
Alle reacties Link kopieren
MoirenPhae schreef:
13-11-2017 22:18
Allergisch voor condooms?
Heb ik vaker gehoord, maar lijkt me sterk want het is nou al 2 weken jeukerig.. De ene dag erger dan de andere dag, en de seks is toch al 2 weken geleden
Je leeft maar één keer, neem al je kansen aan
Alle reacties Link kopieren
xxmeisje1234 schreef:
17-11-2017 10:33

Ik maak me nu toch wel zorgen, aangezien ik mijn vriend heb laten zien dat ik geen soa's heb en nu moet aankomen met: Ik heb jeuk in mijn vagina..
hoe laat je dat zien dan?
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
17-11-2017 10:35
hoe laat je dat zien dan?
Briefje van de dokter.
xxmeisje1234 schreef:
17-11-2017 10:33
Dokter heeft geen blaasontsteking kunnen uitsluiten, deze heeft ook op kweek gestaan.
Dus heb je wel een blaasontsteking?
Alle reacties Link kopieren
Hadewychh schreef:
17-11-2017 11:14
Dus heb je wel een blaasontsteking?
Verkeerd getypt sorry, nee ik heb geen blaasontsteking
Je leeft maar één keer, neem al je kansen aan
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
17-11-2017 10:35
hoe laat je dat zien dan?
Je krijgt de uitslag via de dokter, dit kan je ook opvragen en dat heb ik gedaan en aan mijn vriend laten zien
Je leeft maar één keer, neem al je kansen aan
Alle reacties Link kopieren
xxmeisje1234 schreef:
17-11-2017 10:33
Ik heb al eerder een schimmelinfectie gehad, toen had ik wit brokkelig afscheiding maar nu enkel pijn bij het laatste beetje uitplassen en constante jeuk bij de ingang van mijn vagina..

Dokter heeft geen blaasontsteking kunnen uitsluiten, deze heeft ook op kweek gestaan.

Wat moet ik bij zo'n bacterie doen, zijn daar ook zalven voor net als voor schimmelinfectie?

Ik maak me nu toch wel zorgen, aangezien ik mijn vriend heb laten zien dat ik geen soa's heb en nu moet aankomen met: Ik heb jeuk in mijn vagina..
Ja daar zijn gewoon zalven voor. Je kan dit bij de dokter krijgen als ze denken dat het een bacterie is (zou ik doen) maar je hebt ze ook bij de da en etos enz. En je hoeft je geen zorgen te maken om je vriend hoor, jeuk kan van heel veel dingen komen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven