Gezondheid alle pijlers

Essure sterrilisatie

17-11-2017 10:56 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen, zijn er hier ook vrouwen die GEEN klachten hebben. Ik lees overal negatieve verhalen. Ik heb sinds 2014 ook essure, en heb op zich geen klachten, behalve contactbloedingen waar ze geen oorzaak van vinden. De essure wordt ook uit de handel gehaald. Ik wordt er niet blij van...
Alle reacties Link kopieren
tuurlijk zijn er mensen die geen klachten hebben
Alle reacties Link kopieren
Er zijn inderdaad mensen die geen klachten hebben. Of denken geen klachten te hebben.
Want ja, "ik ben al 45 dus opvliegers, nachtelijk zweten en zwaardere/uitblijvende menstruatie kunnen komen door beginnende overgang"
Want ja, "ik heb een druk leven dus het is logisch dat mijn bloeddruk wat hoger is, ik soms zo vreselijk moe ben en ik soms hartkloppingen heb"
Want ja, "Ik word al wat ouder dus spierpijntjes en algehele stijfheid hoort daarbij"

Dat ze geen oorzaak kunnen vinden voor je contactbloedingen zegt mij al genoeg.
En dat het (bijna) wereldwijd uit de handel is genomen zegt mij ook al genoeg.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb in februari de Essure laten verwijderen ook al had ik (dacht ik) weinig klachten.
En inmiddels zijn een hoop vage klachten die ik ook aan allerlei andere dingen toeschreef verdwenen.
Ik had ook vaak veel pijn onderin mijn buik en bij de operatie bleek dat de Essure als het ware in mijn eileider gepropt zat, deze zat helemaal dubbel gevouwen.
Ze noemden het een chickenwing.
Het is echt niet voor niks dat Essure in steeds meer landen van de markt wordt gehaald, ook al zegt Bayer dat het niet aan de veiligheid ligt.
Neem anders eens een kijkje op Essure problemen Nederland op Facebook, daar kunnen ze je er alles over vertellen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geen klachten, geen pijn, geen bloedingen, niks vaags... gewoon niks. Heb het nu 4 jaar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven