Gezondheid alle pijlers

Welke site Kleurlenzen ervaringen

22-11-2017 16:42 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi

Wie weet een site waar je mooie natuurlijke kleurlenzen hebben, en die het hebben geprobeerd?
Als ik op youtube kijk zie je van die mooie meisjes met echt heel sexy ogen en make up en de meeste dragen lenzen ;)

Dus ik zoek soortgelijke kleurlenzen, ik wil graag met de feestdagen straks er ook sexy uitzien ;P

Van wat ik heb gevonden is zanzarah.nl maar heeft iemand al ervaring met deze site?
en zijn die lenzen echt zo mooi als ze eruitzien?

Graag hoor ik van jullie over kleurlenzen en sites die jullie kennen en tips
xoxo :lol: :hyper:
Ik droeg ze op mijn werken soms bij het stappen.Kreeg ze van mijn werk, promotie van mijn werk. Bausch en Lomb.

Wat een ondingen. Vooral in de avond. Bij elke lichtbron een regenboog eromheen en ze schuiven soms ook gewoon voor je iris met het gekleurde ringetje. Dan moet je ze kopen met bepaalde bolling.

Ik moet er al helemaal niet aan denken om dat soort lenzen van slechte/goedkopere kwaliteit te dragen.
Alle reacties Link kopieren
@lucifermiauww jammer dat je slechte ervaringen hebt met Bausch en Lomb,
IK heb ook kleur lenzen gehad, niet elke lens was het zelfde ene was goed andere wat minder, maar ik heb die site Zanzarah.nl zelf maar uitgetest hahah,

Nou moet zeggen deze zijn zeker niet van die goedkope troep,
en dat ik super tevreden ben, hun kleurlenzen zijn
super comfortabel en kapot mooi zeker een aanrader! en hun service is ook goed,
had het volgende dag al binnen!
Denk zelfs dat het de beste site van Nederland is kwa gave kleurlenzen !! :cheer: :hyper:
Betere heb ik namelijk nog niet gezien o_o
Alle reacties Link kopieren
chikaaa schreef:
22-11-2017 16:42
Hoi

Wie weet een site waar je mooie natuurlijke kleurlenzen hebben, en die het hebben geprobeerd?
Als ik op youtube kijk zie je van die mooie meisjes met echt heel sexy ogen en make up en de meeste dragen lenzen ;)

Dus ik zoek soortgelijke kleurlenzen, ik wil graag met de feestdagen straks er ook sexy uitzien ;P

Van wat ik heb gevonden is zanzarah.nl maar heeft iemand al ervaring met deze site?
en zijn die lenzen echt zo mooi als ze eruitzien?

Graag hoor ik van jullie over kleurlenzen en sites die jullie kennen en tips
xoxo :lol: :hyper:
Ik bestel laatste tijd de mijne op https://www.perfectlenses.nl ze zijn heel goedkoop en zitten heel prettig je voelt ze bijna niet. Heb de kleur Ochre en Mel geprobeerd en ben er heel blij mee. Ze gaan ook best lang mee het zijn jaarlenzen.
Alle reacties Link kopieren
Hier kun je alle kleurlenzen virtueel uitproberen.

https://www.freshlookcontacts.com/
Ik heb ze in Amerika een keer besteld voor Halloween, maar ik kreeg ze niet in m'n ogen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven