Gezondheid alle pijlers

Scherpe steken

09-12-2017 03:55 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Pffft lig al ruim 4 uur wakker. Getwijfeld om de dokter te bellen. Heb iets wat ik nooit eerder heb gehad. Vanaf het begin van de avond al een vervelend gevoel onder mijn rechter borst. Maar dat ging nog wel. In bed op mijn buik gaan liggen, vage pijn maar niet erg. Wat liggen draaien en opeens een scherpe pijn waarbij ik alleen nog oppervlakkig kan adem halen. Lig/zit nu in bed met die pijn. Kan de slaap niet vatten :( . De pijn is te doen als ik stil lig en oppervlakkig adem haal. Bewegen en dieper ademhalen geeft een felle scherpe pijn. Wat zou ik nou doen? Stil blijven liggen en hopen dat het overgaat of toch de dokter bellen? Ik ben verder niet misselijk of zo. Wil niet onnodig paniek zaaien :@@: Misschien is het niets... Bah
Alle reacties Link kopieren
Niemand meer wakker, jammer..
Alle reacties Link kopieren
.
zebra123 wijzigde dit bericht op 09-12-2017 04:40
99.11% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Je kan ook gewoon huisartspost bellen om te overleggen. Kijken of zij zeggen dat je langs moet komen of het aan kan kijken.
Alle reacties Link kopieren
Oké ga ik doen, dank je wel :P
Alle reacties Link kopieren
Succes! En neem ff pijnstillers in.
Alle reacties Link kopieren
Lastig nu om bij de HAP te komen er rijden geen bussen. En heb geen geld in huis voor een taxi :huh: toch maar wachten tot morgen dan. Ga wel even een paracetamol nemen.
Alle reacties Link kopieren
Paracetamol kan in sommige gevallen ook gevaarlijk zijn hé. Geloof ik in dit geval niet zo in maar toch.

Als je ze belt en vraagt voor tips dan hebben ze misschien wel adviezen voor je om te doen.

Succes en hopelijk zakt het zo wat weg en kun je slapen.
Alle reacties Link kopieren
Pcm gevaarlijk? Als je ernstig levercirrose hebt misschien, maar dan had TO dat wel geweten.

Kan je tegenwoordig niet pinnen in een taxi?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb gebeld, arts wil me zien, mag wachten tot 9:00 uur dan kan ik met de bus. Mits er wat veranderd. 2 paracetamol genomen probeer wat te slapen. Dank jullie wel :)
Alle reacties Link kopieren
Goed zo. De dokter is er voor je gezondheid.

Vroeger had ik ook vaak last van felle pijnen in mijn ademhalingsspieren, vooral de zaagspieren. Kwam nogal vaak door hoesten of door de oefening "diep ademhalen" bij yoga. Sinds ik met de yoga ben opgehouden geen probleem meer gehad. :proud:
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Klinkt als een steek die ik eens in de zoveel tijd heb. Duurt alleen maar heel even. Diep ademhalen lukt dan idd niet, maar is na een minuutje weer over.

Hoop dat het bij jou ook zoiets simpels is!
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad ‘mits’ verkeerd gebruikt. Op voorwaarde dat, kon wel. Maar goed was niet helemaal helder. Ik ben net terug, was vroeger gegaan. Blijkt een acute spierkramp te zijn. PCM en koelen, daarna masseren :idee:
Alle reacties Link kopieren
Oef, Blij te horen dat je bij de dokter bent geweest en nu de reden kent. Verzorg je maar goed en rust goed uit. Hopelijk kun je toch een beetje van je weekend genieten, veel sterkte...
Alle reacties Link kopieren
Dank jullie wel.
Alle reacties Link kopieren
Nou het wordt niet echt beter helaas. Vannacht weer niet geslapen. Ik moest er twee keer uit om te plassen en toen kon ik bijna helemaal niet ademen. Ik werd zweterig, misselijk alsof ik ging flauwvallen. Moest mezelf echt tot rust brengen. Volgens mij zit er een zenuw klem of zo. Ik ben echt moe niet normaal meer :@@:
Is er gekeken of je galstenen hebt? Dit klinkt toch verdacht veel als een galsteenaanval.
Alle reacties Link kopieren
Nee, mijn longen zijn bekeken en die waren goed. Moet zo naar een afspraak. Ben extra vroeg opgestaan. Als ik mij heel langzaam beweeg en ademhaal gaat het. Bij onverwachte beweging een scherpe steek. Buiten zal lastig worden de kou helpt niet echt met ademhalen,
Maar weer terug naar de arts dus!
Alle reacties Link kopieren
Nou nee, andere medicatie, wat een verschil, ik kan weer alles :cheer:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven