Gezondheid alle pijlers

Misselijkheid: heerst er iets?

13-12-2017 20:24 25 berichten
Ik ben al ruim een week elke keer misselijk en buikpijn, maar zonder andere symptomen. Heb elke keer het gevoel dat ik buikgriep heb, maar zonder overgeven of diarree.

Herkent iemand dit? Ik vind het een beetje een non-issue om mee naar de dokter te gaan, maar het begint me inmiddels wel te storen. En het is ook zo wisselend. Vorige week dacht ik dat het echt door ging zetten, had zelfs een afspraak afgezegd, en toen vervolgens gebeurde er eigenlijk helemaal niks. Ik zou liever ff een dag goed ziek zijn en dan weer 'schoon' dan dit gedoe. Maargoed, dat heb je niet voor het kiezen.

Maar ik ben dus benieuwd of er momenteel zoiets heerst? Begin me inmiddels vanalles in mijn hoofd te halen qua evt. zwangerschap, maar ben aan de pil...
Alle reacties Link kopieren
Niet toevallig net aan de pil oid begonnen? Ben ik weken misselijk van geweest en stond idd in de bijsluiter.
Het leven is niet eerlijk
Roelanje schreef:
13-12-2017 20:26
Niet toevallig net aan de pil oid begonnen? Ben ik weken misselijk van geweest en stond idd in de bijsluiter.
Nee, die slik ik inmiddels alweer zo'n 7 maanden. Heb er in het begin inderdaad ook wat last van gehad, maar niet zo heftig als dat ik nu misselijk ben.
Alle reacties Link kopieren
Een zwangerschapstestje is zo gedaan toch? Weet je iig zeker dat het daar niet aan ligt. Hier in de omgeving zijn er niet zoveel zieken.
Lach hard, duik diep, kom terug..
Alle reacties Link kopieren
Ik had het vrijdagavond ook! Ik blij dat het zaterdag weer over was. Maar ik ben daarna snipverkouden geworden en lig nu met keelontsteking in bed

Mijn afspraak zaterdag werd trouwens afgezegd door iemand die de hele nacht móest overgeven.

Ik denk dus dat er wat heerst!
Ah, ik ben nu ook misselijk. Opeens is het begonnen, een half uurtje geleden, zomaar. Het heerst wel op mijn werk. Ik denk dat jij ook zoiets hebt.
Een week is best lang. Ben je er zo ziek van dat je thuis moet blijven?
taxi87 schreef:
13-12-2017 20:28
Ik had het vrijdagavond ook! Ik blij dat het zaterdag weer over was. Maar ik ben daarna snipverkouden geworden en lig nu met keelontsteking in bed

Mijn afspraak zaterdag werd trouwens afgezegd door iemand die de hele nacht móest overgeven.

Ik denk dus dat er wat heerst!

Ow shit!!! Dit heb ik dus ook, naast dat misselijke! Rillerig en een snotneus en niezen. He gatsie...
In mijn omgeving wel veel zieken, maar niet met misselijkheid, meer griepachtig.
Alle reacties Link kopieren
Mijn oudste zoon afgelopen nacht ook. Misselijk en buikpijn. Er zal dan toch wel iets heersen. Beterschap!
@Francieneke: ik heb momenteel geen werk, dus dat scheelt wat dit betreft dan even.

Overigens moest ons zoontje op maandagavond ook overgeven, maar hij had ook iets gegeten dat niet helemaal lekker was gevallen, dus ik dacht eigenlijk dat het daar aan lag, ook omdat ie verder helemaal nergens over heeft geklaagd en het na het overgeven ook direct weer prima was. Maar bedenk me nu opeens misschien was het dan toch ook datzelfde virus...
Griep, overgeven hebben meerdere in mijn omgeving last van.
Had hetzelfde. Week lang misselijk/buikpijn. Einde van de week zette het door. Nacht vreselijk aan het spugen geweest, en daarna was het over.
Alle reacties Link kopieren
Bumba1985 schreef:
13-12-2017 20:35
@Francieneke: ik heb momenteel geen werk, dus dat scheelt wat dit betreft dan even.

Overigens moest ons zoontje op maandagavond ook overgeven, maar hij had ook iets gegeten dat niet helemaal lekker was gevallen, dus ik dacht eigenlijk dat het daar aan lag, ook omdat ie verder helemaal nergens over heeft geklaagd en het na het overgeven ook direct weer prima was. Maar bedenk me nu opeens misschien was het dan toch ook datzelfde virus...
Hier echt precies hetzelfde, we dachten dat zoon teveel sint-snoep had gegeten, tot 3 dagen later man en ik ook ziek werden. Hele nacht overgegeven, daarna natuurlijk slap enz. maar eigenlijk was het toen ook weer voorbij. Dag daarna weer normaal gegeten, gewerkt etc.

Heb inmiddels van meer mensen een zelfde soort verhaal gehoord, dus is waarschijnlijk toch een vaag virusje.
Alle reacties Link kopieren
In mijn omgeving veel misselijk/overgeven, maar duurt maar 1 dagje ...
Alle reacties Link kopieren
Dat had ik ook, gisterochtend ineens diarree en overgeven en die dag wel gewerkt. Vanmorgen weer misselijk en geen eetlust maar verder ging het wel. Raar virusje denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Hier heb ik een slap gevoel en steeds wat warm en koud. Maar man verraste mij en zichzelf door tijdens het eten plotseling naar de wc te hollen en de boel er weer uit te gooien.

Ja denk dat er toch iets heerst.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Alle reacties Link kopieren
Ik had het ook, heb zelfs (bijna tegen beter weten in) een zwangerschapstest gedaan. Dat was het gelukkig niet. Het is bij mij ineens weer gestopt!
Alle reacties Link kopieren
HIer vlagen van misselijkheid niet overgeven
Hier heeft het vannacht eindelijk doorgezet. Hopelijk nu dan snel over!
Wat een rotgriep Bumba! Een week misselijk is niet niks!
Alle reacties Link kopieren
Hier heerst het heel erg. Het begon vorige week met spugers in mijn klas. De hele week door waren er nieuwe ziekmeldingen. En zelf mocht ik zondagnacht flink overgeven.
Diarree, koorts, rillerig en koud. Ik ben er goed ziek van. Twee van mijn dochters zijn nu ook ziek, beiden ook gespuugd en koorts.
Ik hoop vandaag naar buiten te kunnen om boodschappen te doen.
Alle reacties Link kopieren
Bij mij op school heerst nu het Noro- virus. Echt verschrikkelijk.
Projectiel spugen en heel veel diarree.
Alle reacties Link kopieren
Zou dit dan het Noro virus zijn?
Geen idee.... Ik voel me de hele week al heel erg moe en misselijk, en nu dus overgeven. Al lijkt het nu alweer over te zijn. Behalve dan dat ik nog steeds heel moe ben, maargoed, als je een halve nacht niet slaapt van de msiselijkheid is dat ook wel logisch misschien....

Maar zo te merken gaat het weer beter, want ik begin weer wat eetlust te krijgen. Gistermiddag voor ik zo misselijk werd had ik een reep tony voor mezelf meegenomen en daarna niks van gegeten, want misselijk... Vanmorgen moest ik er ook nog niet aan denken, maar inmiddels begin ik voorzichtig te overwegen om weer wat te gaan eten. (Nee, niet gelijk tony, maar ik krijg er nu wel weer trek in en dat is ook een goed teken!)
taxi87 schreef:
13-12-2017 20:28
Ik had het vrijdagavond ook! Ik blij dat het zaterdag weer over was. Maar ik ben daarna snipverkouden geworden en lig nu met keelontsteking in bed

Mijn afspraak zaterdag werd trouwens afgezegd door iemand die de hele nacht móest overgeven.

Ik denk dus dat er wat heerst!
Nou, geloof het of niet, maar mijn keel begint ook zeer te doen. Aangezien ik in het verleden vaak keelontsteking heb gehad herken ik het als beginnende keelontsteking :@@:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven