Gezondheid alle pijlers

Ongesteld gevoel ondanks pil doorslikken

15-12-2017 14:37 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste iedereen,

Sinds drie maanden ben ik overgestapt naar de Yasmin Pil. Deze slik ik door zonder stopweek vanwege PMS klachten (Emotionele-, rug-, en buikklachten, angst en paniekaanvallen). In de eerste maand was ik erg tevreden. Ik had nauwelijks last van de klachten en had geen bloeddoorbraken.

Nou heb ik sinds twee weken op en af een drukke gevoel op in mijn onderbuik. Het gevoel alsof ik binnen enkele seconden ongesteld kan worden. De emotionele-, rug- en paniekklachten komen door dit gevoel ook weer terug. Echter, niet zo hevig als er voor. Ik had vorige week woensdag ook last van lichte bloeddoorbraak en afgelopen maandag weer. Ik durf geen stopweek in te lassen, vanwege de angst voor de klachten.

Ik wil graag een afspraak maken met Care For Woman, maar ik moet eind december eerst overstappen naar een andere zorgverzekering om het vergoed te krijgen. Tot die tijd probeer ik de klachten zoveel mogelijk onder controle te houden.

Ik heb 5-HTP en L-Tryptofaan gekocht, maar nog niet aan begonnen omdat ik het niet zo goed durf.

Iemand ervaring met bovenstaande. Wat kan ik het beste doen en wie heeft er ervaring met bovengenoemde supplementen?

Alvast bedankt.
It's better to end things and start over than to imprison youself and hope for the impossible
Alle reacties Link kopieren
Sorry hoor , maar kan je dat zelf niet bedenken?
Je lichaam wil een ontrekkingsbloeding en jij wil het niet.Dan zul je moeten kiezen:
Wat is erger dit gevoel dat je elke moment ongesteld kan worden of echt ongesteld zijn?
En maak dan je keuze.
Alle reacties Link kopieren
Prikpil geen optie? Tijd geleden was er in het nieuws dat de Yasmin gevaarlijk kan zijn.

Mijn nichtje wilde hem ook omdat ze Microgynon50 had en ze met doorslikken ook gewoon ongesteld bleef.

Ze is toen naar de huisarts gegaan en die vertelde dat de Yasmin bijna niet meer wordt voorgeschreven i.v.m. incidenten waarbij een paar keer zelfs de dood tot gevolg. Zij kreeg het advies om de prikpil te nemen.
Bespreek het met je huisarts, die kan je direct iets anders voorschrijven. Yasmin is niet geschikt zo te lezen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven