Gezondheid alle pijlers

HELP!! Word helemaal gek van haar in keel.. NIETS helpt!

16-01-2018 20:00 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Hoi,

Ik heb inmiddels heel internet afgestruind maar kan niets vinden wat helpt! Ik hoop echt dat iemand hier nog een andere tip heeft..

Sinds een uur of 15:00 vanmiddag zit er een haar achter in mijn keel.. althans het voelt als een haar! Ik heb alles al geprobeerd: brood, brood met pindakaas, veel drinken, drinken met prik, ontbijtkoek, gorgelen! Even onsmakelijk maar zelfs poging gedaan tot vinger in mijn keel steken met als resultaat hele erge kokhalsneigingen maar nog steeds geen haar die eruit komt.

Ik weet vrijwel zeker dat het niet alleen het ''gevoel'' is want ook als ik het een hele tijd met rust laat en niet teveel slik etc zit het er nog steeds. Ene moment lijkt de haar ook wel wat hoger te zitten als andere moment maar krijg hem met geen mogelijkheid uit mijn keel.

Word er helemaal gek van want voel hem constant zitten!!
Morgen naar de kno?
poeh dat lijkt me akelig! Sterkte!!
Daar zou ik ook gek van worden, morgen even langs de huisarts
Kan zijn dat het een geïrriteerd vaatje is, of dat er echt wat klem zit. Hoe dan ook, kun je gelukkig gewoon voor naar de huisarts.
Alle reacties Link kopieren
Herken het gevoel wel denk ik, nachtje slapen en dan zakt 'ie vast wel door naar beneden... heel vervelend, maar gaan lopen schrapen met voorwerpen achter in je keel kan ook nooit goed zijn ;-)

succes.!!
Alle reacties Link kopieren
polonaise schreef:
16-01-2018 20:03
Morgen naar de kno?
poeh dat lijkt me akelig! Sterkte!!
Ja het is ook akelig want je voelt het constant zitten! Weet nu al dat ik er gewoon niet van ga kunnen slapen want bij elke keer dat je slikt voel je het...

Het is dat de huisartsenpost hier waarschijnlijk niets mee doet maar ben ontzettend geneigd ze te bellen want wil dat ding eruit!
Alle reacties Link kopieren
Is het geen amandelsteen? Dat voelt ook alsof er iets vast zit
Alle reacties Link kopieren
Ga morgen sowieso even de huisarts bellen inderdaad
Toevallig recent ook een paar dagen met dat gevoel gelopen. En hoe meer aandacht ik er aan besteedde, hoe irritanter het werd. Na een paar dagen was het gevoel ineens weg. Maar of het nu echt een haar was?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het ook weleens echt super irritant maar gaat vanzelf over!
Zolang je niet benauwd ben, geen pijn hebt of moeite met slikken of in die richting zie ik echt geen reden om hier de huisarts mee lastig te vallen.
Echt hoe irritant ook proberen zo min mogelijk aandacht aan te schenken en ineens besef je dat het weg is. Een nachtje slaap doet meestal ook wonderen! Sterkte ermee!
Alle reacties Link kopieren
Hmm, daar heb ik vorig jaar last van gehad! Ik heb er best lang mee rondgelopen want ik dacht aan een geïrriteerde keel of zo. Na een maand mee naar de huisarts geweest, doorverwezen naar de kno arts en die zag dus niets. Kreeg een verzachtende keelspray en het advies om niet te veel te slikken. Na een maand of drie ging het vanzelf weg. Laat er zeker even naar kijken als je je zorgen maakt!
Alle reacties Link kopieren
Ik zou er dus echt wel de huisarts mee 'lastig vallen'. Jezus zeg, daar zijn ze voor. Ik vond het geruststellend om van de arts te horen dat er niets vreemds te zien was. dat loste het probleem niet op, maar bespaarde me wel veel gepieker!
Alle reacties Link kopieren
Woordenaar schreef:
16-01-2018 20:31
Ik zou er dus echt wel de huisarts mee 'lastig vallen'. Jezus zeg, daar zijn ze voor. Ik vond het geruststellend om van de arts te horen dat er niets vreemds te zien was. dat loste het probleem niet op, maar bespaarde me wel veel gepieker!
Nou nou rustig aan zeg. Jij liep er een maand mee rond dat is een heel ander verhaal. Bij haar zit er 5 uurtjes een haar in haar in keel. Zeer irritant maar naar mijn idee geen enkeke reden om naar de huisarts te gaan maar goed ieder moet doen wat ie wil. Ik deelde alleen mijn goedbedoelde ervaring excuus als ik hier iemand mee beledigd heb.
Alle reacties Link kopieren
ijs eten om het te verdoven
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Alle reacties Link kopieren
Een sterke borrel drinken?
Flink wat alcohol erin, slaap je lekker.
Alle reacties Link kopieren
Beschuit of een droge cracker eten.
Probeer eens vla?
Alle reacties Link kopieren
Harsen
Niet geschoten is altijd mis
Pincet al geprobeerd?

Of een wattenstaafje?
die haar is waarschijnlijk allang weg maar je voelt irritatie omdat je je keel steeds schraapt. niet meer doen en iets verzachtends nemen, een dropje, honing etc
Als je googelt op ‘hair in throat’ kom je op allerlei tips...
In her throat geeft meer resultaten :mrgreen:

Naar de dokter geweest, TO?
Ben ook wel benieuwd, hoe is het met je TO?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven