Gezondheid alle pijlers

Maagzweer

19-01-2018 08:42 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb steeds pijnaanvallen rechts boven in de buik en rug (geen galstenen want galblaas heb ik niet meer, op echo ook niks te zien).
Ze verdenken nu een maagzweer, heb geen bacterie daar ben ik op geprikt maar heb wel tijd medicijnen gebruikt.
Als ik een aanval heb dan is een brandende en knagende pijn. Maar lees vaak dat deze pijn links zit? Ik heb het voornamelijk rechts.
Daarbij zijn het een soort van aanvallen.....welke vaak in de nacht komen. Het is niet dat ik lig te kronkelen.

Ik heb nu omeprazol gekregen, slik dat nu 2 weken en moet het 6 weken gebruiken. Is iemand bekend met een maagzweer en
weet iemand hoe lang het duurt en zijn die aanvallen van pijn je ook bekend?

Meeste pijn overdag heb ik met zitten dan is het een soort drukkende pijn.....rechts onder de ribben. Verder zeurt het soms als steekjes
maar zijn ook momenten dat ik weinig tot niks voel.

Oja en mijn ontlasting is wel wat dun van de omeprazol, is dat een bijwerking?

Thanks voor het meedeken alvast en jullie antwoorden
Alle reacties Link kopieren
Je weet dat er mensen bestaan die hier jaren voor gestudeerd hebben? Je vindt ze vaak onder de titel “huisarts”
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
go see the doctor...
Alle reacties Link kopieren
MEn kan met een camera in de maag kijken in het ziekenhuis.


Slapen met verhoging bij het hoofd/torso wil nog weleens helpen. Slapen half recht op.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
dames ben al bij de dokter geweest en al echo gehad... gastroscopie willen ze doen als dit niks helpt, ben gewoon benieuwd naar ervaringen.
Zwevende rib?
Alle reacties Link kopieren
zwevende rib, ben je daar bekend mee Bobby-PIn
Andermans ervaringen om uiteindelijk je eigen diagnose te kunnen stellen zijn zinloos.
Met jouw vragen hoor je echt naar een arts te gaan.
Alle reacties Link kopieren
ik zeg toch dat ik daar al geweest ben, je mag toch wel om ervaringen vragen daar is een topic toch voor. Vraag niet om medisch advies.
Alle reacties Link kopieren
Lenthe1984 schreef:
19-01-2018 11:06
ik zeg toch dat ik daar al geweest ben, je mag toch wel om ervaringen vragen daar is een topic toch voor. Vraag niet om medisch advies.
Maar ook voor de vragen die je stelt, kun je beter even met de huisarts overleggen
Alle reacties Link kopieren
Ik heb heel lang klachten gehad van een maagzweer en moet nog steeds rekening houden mbt levensstijl, voeding (koffie, alcohol, vet, suiker), buigen met 60/90 graden en soms niet plat slapen.

Ik kan je 1 ding wel vertellen wanneer je bloed opgeeft of spuugt moet je direct naar het ziekenhuis want dan kun je een maagbloeding hebben en daaraan kun je overlijden.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Laat je ontlasting onderzoeken. Dat is d meest betrouwbare manier om een parasiet en bacterie uit te sluiten. Dmv bloed zien ze dit echt niet.

Ik had namelijk last van een maag bacterie. Bloed prikken zagen ze niks en ontlasting had ik een hardnekkige bacterie

Succes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven