Gezondheid alle pijlers

schildklier

19-01-2018 18:47 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik heb last van hartkloppingen, gejaagdheid, nervositeit, slaapgebrek..
nu heeft mijn huisarts een test voorgeschreven voor de schildklier.

Een vraagje voor de mensen die schildklierproblemen hebben+

met welke klachten begonnen deze? en hoeveel last had je van de gejaagdheid/ slaapproblemen?
Wacht gewoon even de uitslag af. Het kan ook dit niet zijn.
Ik heb hashimoto en te traag werkende schildklier
Jouw klachten klinken als een te snelle

Ik had klachten als erge moeheid en niet af kunnen vallen

Maar die klachten zijn er nu nog..dus ja
Deze klachten kunnen komen door je schildklier maar je hebt ze ook als je tegen overspannenheid aanzit. Er valt dus weinig over te zeggen. Wacht het resultaat van het bloed prikken af. Ondertussen kon je toch niets anders doen dan afwachten.
Bij mij kwamen we er per toeval achter dat ik een te trage schildklier heb. Wilde een paar jaar geleden mijn bloed laten testen op vitamine tekorten etc. en toen besloot mijn huisarts meteen maar een algemeen onderzoek te laten doen.

Kampte al jaren met vage klachten zoals vermoeidheid.
Alle reacties Link kopieren
Ik was van mijn mening dat mijn schildklier te snel werkte. Uit de onderzoeken bleek echter dat ik TSH had van 3.3. Dit betekende volgens mijn huisarts een goede uitslag. . Zolang het tussen 0 en 4 is het medisch ok als ik goed heb begrepen. Op medische sites las ik echter dat iedereen zijn eigen normale waarden heeft. Als jouw standaard waarde bijvoorbeeld 2 is en nu 3 dan voel je gewoon beroerd ondanks dat het binnen de medische normwaarden valt.

Ik had naast jouw klachten ook last van warme aanvallen/opvliegers, continue zweten. Het is na vier maanden gelukkig bijna over. Wel nog steeds last hartkloppingen maar niet als eerst. Ik dacht zelf dat ik een virusinfectie aan mijn schildklier had opgelopen, want had ook last van mijn keel maar onderzoek wees uit op niets.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven