Gezondheid alle pijlers

oordoppen tegen snurken

22-01-2018 22:08 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tot mijn enorme ergenis snurkt mijn man En niet zomaar een beetje maar gewoon afgrijselijk hard. Ik por, schop,knijp en duw. Maar lief gaat gewoon door. Hij is absoluut niet te zwaar oid maar gewoon bloedirritant. Ik wil zo graag eens een nacht doorslapen ipv wakker te schrikken en niet meer kunnen slapen.

Nu wil ik graag oordoppen om ergenis te voorkomen. Die gele dingen vindt ik zo goor. Wie weet goede herbruikbare oordoppen???
Ik zou ze op maat laten maken.
Of in een andere kamer gaan slapen.
Alle reacties Link kopieren
Die van het kruidvat zijn wel fijn, het zijn van die gekleurde met een afgeronde top.
Voortaan hier oostenwind en alle ruimte aan bodemloze putten van pure slechtheid. Juli 2020

Alle reacties Link kopieren
Ik wilde net de gele van Etos aanraden :-D
Alle reacties Link kopieren
Ik heb "sleepz " oordopjes van Alpine. Kun je gewoon hergebruiken. Het geluid is niet 100% weg maar wordt genoeg gedempt. En als ik echt stilte wil heb ik oordopjes aan 3m, maar die zijn voor eenmalig gebruik.
Van het concert des levens krijgt niemand een program.
Alle reacties Link kopieren
Er bestaat een kleine ingreep tegen snurken. Waarom zou jij onder het gesnurk van je man moeten lijden?
Ik heb voor concerten noizezz en die vind ik prettig zitten. Ze gaan al een paar jaar mee. Kunnen ook makkelijk schoongemaakt worden.

Ze zijn er ook in andere gradaties zoals tegen omgevingsgeluid tijdens het slapen.
Alle reacties Link kopieren
.
mopje74 wijzigde dit bericht op 01-03-2019 20:47
98.04% gewijzigd
Op maat laten maken. Zit 1000 keer lekkerder.
Alle reacties Link kopieren
Ohropax wasbolletjes werken perfect!
Alle reacties Link kopieren
Ik schreef trouwens kruidvat maar bedoelde etos.
Voortaan hier oostenwind en alle ruimte aan bodemloze putten van pure slechtheid. Juli 2020

Ik heb pluggerz maar helaas word ik bij die gek van de jeuk. Ze dempen verder wel goed.
Alle reacties Link kopieren
Koffielepel schreef:
22-01-2018 22:25
Er bestaat een kleine ingreep tegen snurken. Waarom zou jij onder het gesnurk van je man moeten lijden?
Dat vraag ik me serieus ook echt af hè! !. Mijn man is absoluut echt de aller allerliefste, maar dat gesnurk maakt me knettergek.
Bedankt voor de tip, ik ga eens google.
Alle reacties Link kopieren
Of op een andere kamer slapen als je die over hebt. Er zijn best wel wat koppels die dat doen.
Voortaan hier oostenwind en alle ruimte aan bodemloze putten van pure slechtheid. Juli 2020

Ik heb ook op maat gemaakte oordoppen, perfect.
De op maat gemaakte werken bij mij ook niet. Als je een logeerkamer over hebt zou ik daar gaan liggen. Dat werkt gewoon het beste.
Alle reacties Link kopieren
Mopje74 schreef:
22-01-2018 22:30
Ik heb al jaren wasbolletjes. Die zetten goed uit en duw ik tot mijn hersenen en dat werkt best goed. :)
Haha, ja idd, dan helpt het misschien nog wat.

Ik heb oordoppen aanlaten meten, helpt geen zak, ik hoor hem nog steeds.
Slapen nu regelmatig apart, anders ben ik gewoon naar de klote als ik mijn slaap niet krijg.
Er is wel een medische verklaring voor, maar kan weinig aan gedaan worden, helaas.
Alle reacties Link kopieren
Op maat gemaakte oordoppen, bij beter horen en dat soort winkels te koop. Gaan 5 jaar mee. Mijn vriend gebruikt ze niet voor mijn gesnurk (want dat doe ik niet) maar wel tegen allerlei andere geluiden van buiten.

Verder is het wel handig om hem eens naar de huisarts te sturen voor zijn gesnurk, zeker als hij ook ademstops heeft.
https://www.alpine.nl/slapen-oordopjes/

Die groene van apline slapen vind ik wel goed. Heb ook klusdoppen daarvan gehad.
Ze waren te koop bij de kijkshop, maar die vraagt failissement aan.
Online heb ik besteld bij ww.oordopjes.nl
Er is ook speciale schoonmaakspray voor. De laatste tijd gebruik ik wegwerp of gewoon watjes.

Deze zijn erg fijn. Heel zacht, maar je moet je oren wel eens druppelen met olie om te zorgen dat het oorsmeer er uit kan.
https://www.oordopjesonline.nl/howard-l ... -34db.html
Ik gebruik ze wel vaker. De andere worden op een gegeven moment hard en vies.
Ik kocht een zak met van elke soort 2 doppen. Deze worden bij mij ook minder vies.

De alpine heeft speciale spray en dat is ook nodig. Daar kan je zo'n jaar mee doen.
anoniem_64f4bc1c8e92f wijzigde dit bericht op 22-01-2018 23:56
43.20% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ohropax inderdaad! Ik werk en slaap veel op festivals in het seizoen, en in mijn ervaring dempt er niks beter dan je oren volkleien met die wasbolletjes, én ze irriteren totaal niet. En ze zijn goedkoop. Maar ik verwacht wel dat je nog iets gaat horen van t gesnurk.
Alle reacties Link kopieren
Ik kan er ook knettergek van worden, ik heb gewoon van die gele, mijn man heeft ze een keer van de bouw meegenomen, grootverpakkingen.
Gebruik ze eenmalig en gooi ze dan weg.

Sinds we zoon hebben wil ik niet meer met oordoppen slapen, bang dat ik zoon niet hoor, dus slapen we regelmatig apart.
Ik wil gewoon goed slapen en krijg serieus moordneigingen van dat gesnurk.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben fan van die groene van GP, sleepplugs heten ze. Van die gele werd ik altijd halverwege de nacht wakker vanwege pijn door te hard drukkende oordoppen, en deze zijn veel zachter. Heel fijn! Die wasbolletjes werken ook goed maar ik vind het zo naar dat mijn oren er zo vettig van worden
Alle reacties Link kopieren
Evien schreef:
22-01-2018 22:59
De op maat gemaakte werken bij mij ook niet. Als je een logeerkamer over hebt zou ik daar gaan liggen. Dat werkt gewoon het beste.
Dempten. Maar niet weg. Ze zitten wel lekkerder dan die wasbolletjes.
De katten hebben ze alleen opgevroten.... die van was vinden ze ook lekker.
Ik heb een oor moeten laten uitspuiten. De andere ging spontaan los.
Die bleef plakken aan zo'n rode die qua vorm lijkt op de gele.
Het is wel belangrijk dat de gehoorgang schoon wordt gehouden.

Ik heb een sieradendoosje naast mijn bed. Met alle verschillende soorten
Na het uitspuiten had ik wel weer last van herrie van de buren.
Voor die Alpine hebben ze koordjes, maar voor als je ze niet in hebt.

Is ook wel fijn om ze dan uit die gulzige kattenbek te kunnen trekken. :proud:
Koffielepel schreef:
22-01-2018 22:25
Er bestaat een kleine ingreep tegen snurken. Waarom zou jij onder het gesnurk van je man moeten lijden?
Nou, dat wil je je partner toch niet aandoen?
Er is wel een bit zoals van een paard, maar is niet duidelijk of dat helpt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven