Gezondheid alle pijlers

Dag 6 griep en nog geen verbetering

16-02-2018 18:08 77 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ben bijna een week al uit de running. Kan echt vrij weinig dan plat liggen. Heb 2 keer gehad dat ik me wat beter voelde maar dan was het snachts weer raak.

Hoe lang heeft de griep bij jou geduurd? Wil er zo graag vanaf.
Alle reacties Link kopieren
Weken, in totaal 3 maanden, waarvan de laatste maand met een dubbele longontsteking. 6 dagen dat is echt niets.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
6 dagen is niks voor een echte griep. Gaat nog wel even duren.
Alle reacties Link kopieren
Ik zit nu op dag 4. |-)
Ik voelde me pas na 2 weken enigszins beter.
Alle reacties Link kopieren
Eén keer de griep gehad. Twee weken lang kon ik niets anders dan liggen en slapen, daarna duurde het nog een paar weken vooraleer ik weer de oude was.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb 8 dagen echt zo goed als plat gelegen, kostte me zelfs moeite om bijv vaatwasser uit te ruimen. Na 10 dagen ging t wel weer redelijk....op pcm en ibuprofen weer rustig aan t werk. Beterschap!
Alle reacties Link kopieren
Aaah, teleurstelling! Dacht dat het met een week wel klaar zou zijn.
Dit is dus het nadeel van elke verkoudheid maar griep noemen. Dan hebben mensen op een gegeven moment geen flauw benul meer van wat de echte griep inhoudt.
k.middleton schreef:
16-02-2018 18:38
Aaah, teleurstelling! Dacht dat het met een week wel klaar zou zijn.
Ga daar maar niet vanuit ;)
Ik had ook gehoopt dat het met een week klaar zou zijn maar helaas. Nu voel ik me een stuk beter maar mijn energie is nog niet helemaal terug.
Bij ons op het werk zijn er ook een paar uit de running door griep. Sommigen komen pas na ruim twee/drie weken weer enigszins boven water. Heel vervelend voor hen. En voor jou. Beterschap!
Alle reacties Link kopieren
Citrosan, pcm, veel thee, warm/koud/warm/koud pfff ik zit op dag 3. Ben vandaag wel noodgedwongen even naar de appie geweest. Was meteen bekaf.
Beterschap!
Het is een rotgriep. Er zijn zoveel zieke collega's, soms wekenlang. Beterschap, zes dagen voelt als een eeuwigheid als je zo beroerd bent!
Alle reacties Link kopieren
ElizabethThatcher schreef:
16-02-2018 18:42
Dit is dus het nadeel van elke verkoudheid maar griep noemen. Dan hebben mensen op een gegeven moment geen flauw benul meer van wat de echte griep inhoudt.
Nou dat geldt niet voor mij hoor. Aan griep met complicaties kun je overlijden en dat is ook gebeurd, ook dit jaar en zelfs jonge sportieve mensen zijn bezweken.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
viva-amber schreef:
16-02-2018 19:13
Nou dat geldt niet voor mij hoor. Aan griep met complicaties kun je overlijden en dat is ook gebeurd, ook dit jaar en zelfs jonge sportieve mensen zijn bezweken.

Ik las dat de ziekenhuizen overvol zijn door grieppatienten.
Alle reacties Link kopieren
ElizabethThatcher schreef:
16-02-2018 18:42
Dit is dus het nadeel van elke verkoudheid maar griep noemen. Dan hebben mensen op een gegeven moment geen flauw benul meer van wat de echte griep inhoudt.
Ja echt! Dit is absoluut niet te vergelijken met een verkoudheid. Wat een ellende.
Alle reacties Link kopieren
Beterschap aan jullie allen.
Goddank krijg ik zelden griep, de laatste keer was 2001, maar als ik griep krjjg dan ben ik op sterven na dood. Vreselijk!
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Alle reacties Link kopieren
Bij mij in totaal 3 weken.
Daarna nog 2 weken doodop.
Alle reacties Link kopieren
WekEN?? Jemig, pas dag 2 hier... voor t eerst in 20 jaar weer eens de griep, oh wat kan n mens zich beroerd voelen. Ben echt geen zeikerd maar ik beval liever :P
Stond op met bijna 40 gr koorts en ben het wel gaan onderdrukken met PCM. Is dat nu wel of geen wijsheid? Maar verrek van de pijn in mn hoofd en gewrichten. Weken...ik dacht serieus na het weekend wel weer aan het werk te kunnen gaan...
Beterschap voor iedereen!
Hier ook al ruim een week zoet met de griep. Ik wordt echt bijna nooit ziek, maar dit keer toch flink gevloerd erdoor. Heb geen koorts meer, maar knallende koppijn, geen eetlust, slap en moe moe moe!!!

Kids zijn ook beiden ruim 2 weken uit de running geweest. Man heeft de griepprik gehad, dus als het goed is blijft het hem bespaard dit jaar.
Alle reacties Link kopieren
zomersterre80 schreef:
16-02-2018 20:20
WekEN?? Jemig, pas dag 2 hier... voor t eerst in 20 jaar weer eens de griep, oh wat kan n mens zich beroerd voelen. Ben echt geen zeikerd maar ik beval liever :P
Stond op met bijna 40 gr koorts en ben het wel gaan onderdrukken met PCM. Is dat nu wel of geen wijsheid? Maar verrek van de pijn in mn hoofd en gewrichten. Weken...ik dacht serieus na het weekend wel weer aan het werk te kunnen gaan...
Beterschap voor iedereen!
Koorts altijd bestrijden met pcm :)

Maar griep van 2 dagen bestaat dus niet. Beterschap iedereen !
May the force be ever in your favor, Mr. Potter - Gandalf (The Chronicles of Narnia)
Alle reacties Link kopieren
Hoelang duurde bij jullie de koorts? Geleidelijk aan steeds minder hoog? Of de volle week flink in het rood?
Tja hier ook het hele gezin getroffen. Dan maar beter allemaal tegelijk.
Alle reacties Link kopieren
10 dagen 40 graden koorts gehad en nu al 2 weken aan het "bijkomen".
Ik probeer nu wel iedere dag een minuut of 5 buiten te lopen in de zon.
Alle reacties Link kopieren
Misgelopen dit jaar.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
retrostar schreef:
16-02-2018 22:23
Misgelopen dit jaar.
Dat dacht ik ook.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven