Gezondheid alle pijlers

Vraag koperspiraal

20-02-2018 18:47 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Weet niet of het hier onder de topic hoor. Maar mijn vraag is zijn hier vrouwen met koperspiraal en bijwerkingen? Sinds ik hem heb ben ik duizelig hoofdpijn en nu kom er ook nog is misselijkheid bij wie herken dit?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb 'm nog maar een week, maar ik heb hier geen last van.
The only difference between me and a madman is that I’m not mad
Alle reacties Link kopieren
Ik heb hem nu bijna twee jaar en heb er ook geen last van.
Ik heb de koperspiraal bijna een jaar en ik herken de genoemde bijwerkingen niet. In het begin had ik ook nergens last van. Waar ik nu wel last van heb is meer kramp en meer bloedverlies tijdens de menstruatie (maar dat schijnt normaal te zijn met een koperspiraal).

Hoe lang heb je de spiraal nu? Misschien even de huisarts contacteren?
Alle reacties Link kopieren
Hier ook nog maar een week maar geen bijwerkingen. Maar ik heb op internet wel ns bijwerkingen in die trant gelezen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb drie keer een koperspiraal gehad en had alleen de pech buikpijn te hebben omdat mijn lichaam de spiraal afstootte. En wat meer bloedverlies dan.

Ik zou even bellen met de huisarts.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb hem nu 3 weken.. Ik kan maar tegen weinig dingen mijn lichaam stoor veel af.. dus dan van de week toch maar even langs de huisarts.. bedankt voor jullie reacties
Alle reacties Link kopieren
sterretje2013 schreef:
20-02-2018 19:55
Ik heb hem nu 3 weken.. Ik kan maar tegen weinig dingen mijn lichaam stoor veel af.. dus dan van de week toch maar even langs de huisarts.. bedankt voor jullie reacties

Lastig, maar misscien is het tijdelijk, ik zou inderdaad even de huisarts raadplegen.

En anders condooms? Zelf vind ik dit ideaal :)
Alle reacties Link kopieren
Hoe gaat t nu sterretje? Ik had vorige week toch ook hoofdpijn en vandaag flink duizelig... hoop niet dat het de spiraal is. Ik dacht nog dat t misschien ook iets met de zwaardere menstruatie van doen had, maar die was ook niet megaheftig (wel zwaarder dan normaal, maar ik was pré-spiraal wel echt heel licht ongesteld) Had jij ook klachten vlak na je menstruatie of de hele tijd?
Alle reacties Link kopieren
Hoi moosey

Na mijn menstruatie is het wel heftiger maar me menstruatie is ook zo heftig dat ik dan ook de eerste 4dagen liefst thuis blijft.. maar contact gehad met huisarts het kan ook komen omdat ik 4 maanden geleden bevallen dus die hormonen in me lichaam en het moet aan de spiraal wennen dus moet nog even afwachten.. jij heb het alleen na je menstruatie?
Alle reacties Link kopieren
ik herken het wel, de duizeligheid, bij mij hielp het om meer water te gaan drinken

helaas heb ik na ruim een jaar nog wel een heleboel andere vage klachten die ik voor het spiraal niet had dus ik ga hem maar laten verwijderen
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
Turquasi heb jij ook een koperspiraal of een andere? En wat voor vage klachten als ik vragen mag?
Alle reacties Link kopieren
een koperspiraal... en heb je even

buikpijn, opgeblazen, aangekomen, (erge) lage rugpijn, pijn bij sex, vermoeidheid, duizeligheid dus

en dan het voorspelde meer last hebben van je ongesteldheid werd bij mij 2 keer zo lang 3 keer zo erg pijn hebben en 4 keer zo erg vloeien

ben er wel een beetje erg klaar mee na een jaar
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
Ja dat snap uk ja.. duizelig vermoeidheid buikpijn dat herken ik zeker wel.. maar ik heb hem nog niet zo lang..

En ik snap dat je hem eruit ga halen. Weetje al wat je dan ga doen?
Alle reacties Link kopieren
ik denk dat ik dan wat andere vage klachten ga verzamelen
waarschijnlijk veel van hetzelfde maar met meer resultaat na een paar maanden :$
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
Als ik het goed begrijp dan ga je niet voor anti conceptie.. Ja dat is hier even geen optie haha dus ik probeer het nog wel met me spiraal..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven