Gezondheid alle pijlers

Oorpijn/loopoor

21-02-2018 19:45 9 berichten
Na een week griep te hebben, sinds eergisteren opeens vreselijke oorpijn, echt niet te houden. Ik vermoed een middenoorontsteking. Sinds gisteren is het ‘opengebroken’, de troep loopt uit mijn oor. De meeste troep lijkt er nu wel uit te zijn, alleen heb ik nog flinke oorpijn en zit mijn oor potdicht. Iemand een idee hoe ik mijn oor weer open krijg? En misschien nog ideeën wat te doen tegen de pijn? Nu slik een combinatie van paracetamol en ibuprofen.
Bel even met de assistent van de huisarts.
Niet in gaan zitten purken, gaat vanzelf weer open.

Combi pcm en ibu lijkt me goed.
Alle reacties Link kopieren
Voor mijn dochter kreeg ik altijd druppels voor een loopoor. Via de huisarts en die hielpen goed. Dus misschien even met de huisarts bellen morgen.
Bel de huisarts.
Huisarts om oordruppels vragen.
Alle reacties Link kopieren
Huisarts. Antibiotica eventueel.
Vanochtend naar de huisarts geweest. Een kuur antibiotica meegekregen, oren waren flink ontstoken. Verder was het advies structureel parcatemol en ibuprofen in te nemen totdat het beter gaat. Pff voel me zo ellendig door de heftige pijnen :"-(
Ik leef met je mee, sinds zondag heb ik ook een fikse oorontsteking. Wel maar aan 1 kant. Pijn is sinds vandaag stuk minder bijna weg. Maar vol (drukgevoel, gesuis) en doof zijn heb ik nog zeker wel.

Heb gisteren wel bij de ha (met moeite) oordruppels meegekregen, maar vandaag is het lopen gestopt van mijn oor. Andere oor is gelukkig wel nog goed open, maar is heel vermoeiend vind ik doof zijn. En kan geloof ik ook wel even duren..

Beterschap en hopelijk ook snel van de pijn af..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven