Gezondheid alle pijlers

Groeiende borsten na stoppen van de pil

21-02-2018 20:54 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben sinds oktober gestopt met de prik pil en sinds afgelopen maand doen mijn borsten pijn/ zijn gevoelig en zijn gaan groeien.. Hebben meer mensen hier last van??
anoniem_364489 wijzigde dit bericht op 21-02-2018 21:04
7.14% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
De titel komt niet overeen met je bericht daaronder :huh:
Ik heb regelmatig pijnlijke borsten (rond menstruatie en ovulatie). Tijdens het slikken van de pil kan ik me niet herinneren dat ik daar last van had.
Als je er continu last van hebt zou je een keer een bezoekje aan de huisarts kunnen wagen
Mijn borsten zijn niet van formaat veranderd na het stoppen met de pil.
We zijn ze rond mijn vruchtbare dagen en voor mijn menstruatie gevoeliger.
Alle reacties Link kopieren
Na het stoppen met de pil heb ik veel last gehad van mijn borsten. Soms zo pijnlijk dat ik geen bh kon dragen. Eerst was het constant en na 1, 5 jaar veranderde dat.
Alle reacties Link kopieren
Na stoppen met spiraal had ik dit enorm! Ook paar maanden later nog. Ben naar de huisarts geweest, maar die bevestigde inderdaad alleen maar dat het door het stoppen met de spiraal kwam. Vond het vervelend, deed heel veel pijn en ik maakte me nog regelmatig zorgen. Maar na een maand of 8 was het wel minder/weg, behalve dan soms rond mijn menstruatie.
.
Alle reacties Link kopieren
Sorry bericht aan titel nu aangepast, maar denk dat jullie het ook wel begrepen zo te zien.
Zal het dan toch komen doordat de hormonen nu op hol slaan? Ik vind het maar niks. Mijn linkerborst was al groter dan de rechter, maar nu zie je en voel je voor mijn gevoel dat het contrast groter is. Ik pas nog wel een 80B maar ben bang dat ik straks 1borst C heb en 1 borst B
Alle reacties Link kopieren
Goh, had ik dat maar.....
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Madeliefjees schreef:
21-02-2018 21:13
Goh, had ik dat maar.....
Ongelijke borsten word je ook niet blij van hoor :(
Je bent niet zwanger?
Alle reacties Link kopieren
Ik had dat ook toen ik stopte met de pil. Heel gespannen, warm en uiteindelijk kreeg ik allemaal harde plekken. Bleek
mastopathie te zijn. Zeer dat het deed, heb er nog een topic over geopend. Kon er amper van slapen. Is langzaam minder geworden. Nu aan de spiraal en pil en nog steeds wel eens last van, vind het zo vreemd.
Alle reacties Link kopieren
Esviva schreef:
21-02-2018 21:07
Sorry bericht aan titel nu aangepast, maar denk dat jullie het ook wel begrepen zo te zien.
Zal het dan toch komen doordat de hormonen nu op hol slaan? Ik vind het maar niks. Mijn linkerborst was al groter dan de rechter, maar nu zie je en voel je voor mijn gevoel dat het contrast groter is. Ik pas nog wel een 80B maar ben bang dat ik straks 1borst C heb en 1 borst B
Ik heb echt precies hetzelfde! Maar bij mij zijn ze eerder kleiner geworden, niet veel maar wel ietsje. Ik merkte de laatste maanden inderdaad ook dat het verschil tussen de twee borsten groter werd :(
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nu twee jaar gestopt met de pil en mijn borsten zijn nog even klein en ongevoelig als dat ze voor die tijd waren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven