Gezondheid alle pijlers

ontzettend Veel pijn

09-03-2018 12:38 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag;

Omdat ik erg geschrokken ben en het ook wel vervelend vind om het hierover te hebben met mijn naasten. Ik wil niet dat ze zich zorgen om mij maken.

De afgelopen 3 maanden heb ik last van contact bloedingen. Arts gebeld, en omdat ik de prikpil gebruik kan het hierdoor komen vertelde hij.

Nu is het zo dat ik nog erg last heb gehad van contactbloedingen en al vanaf 23 februari constante bloedingen heb gepaard met ongelofelijke buikpijn. Arts gebeld en die heeft een onderzoekje gestart naar baarmoederhalskanker (ben 24 jaar). Uitslag krijg ik maandag.

Afgelopen woensdag een enorme buikpijn aanval gehad en ben ik in de avond naar de huisartsen post geweest, weer naar huis gestuurd met paracetamol en ibuprofen.

Gister leek alles goed te gaan, wel wat krampjes, geen bloed...

Tot vanmorgen, ik stond op en had een heftige bloeding, ik schrok heel erg. Ontzettende buikpijn weer.. arts gebeld en moet mij vanmiddag weer melden..

Vind dat bloed wel heel eng..

( nu ook verhoging)
Oh vrouw wat naar. Heel veel sterkte bij de huisarts. Hopelijk kan er snel iets ondernomen worden. :hug:
Alle reacties Link kopieren
Meiske toch.
Wat moet je gespannen zijn.
Heb je verder helemaal niemand in vertrouwen genomen?
Ik wens je ontzettend veel sterkte toe.

Hopelijk is het niets ernstigs.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat je naasten het waarschijnlijk heel erg vinden dat je ze niet in vertrouwen neemt. Deel je zorgen, dat is beter voor iedereen.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap eigenlijk niet dat de HAP je ook niet heeft doorgestuurd naar een gynaecoloog. Klinkt niet overbodig om die ook te bezoeken.

Sterkte! :hug:
Hopelijk geeft de huisarts vanmiddag meer duidelijkheid!

(tip: mocht je echt heel erg bloeden en je daardoor ongemakkelijk voelen, de tena lady broekjes zijn een soort luiers en die sluiten strakker om je heen, waardoor je minder snel doorlekt. Is even een drempel, maar je voelt je dan wel stuk zekerder.)
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Alle reacties Link kopieren
Jammer dat je je naaste omgeving er niet bij wilt betrekken. Ik denk dat zij met alle liefde er voor je willen zijn en je willen helpen door deze moeilijke tijd heen te komen. Hopelijk geeft de huisarts vanmiddag meer duidelijkheid. Veel sterkte!
Als ik een vriendin van je was, zou ik heel graag willen weten van je situatie.
:redrose:
Alle reacties Link kopieren
Sterkte!

Ik begrijp dat het lastig kan zijn om hierover met naasten te praten. Maar is dat wel een eerlijke beslissing? Wat zouden ze antwoorden als je ze kon vragen of ze het zouden willen weten?

Ik hoop dat je deze zorgen in elk geval wel met een vriend of vriendin kan delen.

Sterkte :hug:
Alle reacties Link kopieren
Heb je een moeder/vriendin/buurvrouw die je vertrouwt? Vertel het in ieder geval aan iemand, zulke zorgen moet je niet alleen dragen. Sterkte! Hopelijk is het niks ernstigs. :rose:
Always look on the bright side of life
Alle reacties Link kopieren
Ach jee wat naar... Ik snap dat je niemand wil "belasten", maar ik weet heel zeker dat je naasten zich liever nu zorgen om je maken en er voor je kunnen zijn, dan achteraf horen dat je je in je eentje klote hebt zitten voelen.

Dus bel iemand!!!

Sterkte!
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
Alle reacties Link kopieren
Hoe ging het bij de huisarts, vanmiddag?
Alle reacties Link kopieren
Uhm ze heeft allerlei testjes gedaan wat ik ook bij de Hap kreeg.. uitslagen van de soa testjes waren goed, had ook niet verwacht dat daar iets uit zou komen, omdat ik een vaste vriend heb. Ik moet dus weer bellen als ik zoveel pijn heb en op de uitslag wachten van de baarmoederhals onderzoek.
EKS49 schreef:
10-03-2018 08:51
Uhm ze heeft allerlei testjes gedaan wat ik ook bij de Hap kreeg.. uitslagen van de soa testjes waren goed, had ook niet verwacht dat daar iets uit zou komen, omdat ik een vaste vriend heb. Ik moet dus weer bellen als ik zoveel pijn heb en op de uitslag wachten van de baarmoederhals onderzoek.
Wanneer krijg je de uitslag van het uitstrijkje?
Alle reacties Link kopieren
Vraag ook om een echo van de buik. Dit soort dingen kunnen ook duiden op iets anders als baarmoederhalsafwijkingen.
Onregelmatig bloedverlies en heftige buikpijn kan nl ook komen door cystes van de eierstokken of vleesbomen inde baarmoeder.
Beiden zijn goed te behandelen maar kunnen erg vervelend zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven