Gezondheid alle pijlers

Pfffff wat een rotnacht

12-03-2018 02:51 87 berichten
Paniek in mijn liijf wordt maar niet rustig op en af.....

Zo toch maar een oxa innemen denk ik maar .

Sinds mijn moeder is overleden zit er angst in mijn lijf bah

Iemand nog wakker?
Wat rot TO, heb ik ook last van gehad toen mijn vader overleed. Is wel overgegaan :hug:

Hier wakker omdat mijn zoontje me uit m’n slaap houdt :yawnee:
Sterkte. Het komt goed.
lux. schreef:
12-03-2018 02:58
Wat rot TO, heb ik ook last van gehad toen mijn vader overleed. Is wel overgegaan :hug:

Hier wakker omdat mijn zoontje me uit m’n slaap houdt :yawnee:
Ook die angst pffff wat een ellende ik heb al genoeg aan mijn verdriet.....
Duurde het lang bij jou
MarkSD schreef:
12-03-2018 03:00
Sterkte. Het komt goed.
Dank je voelt nog niet zo....
Engelsdropspikkels schreef:
12-03-2018 03:00
Ook die angst pffff wat een ellende ik heb al genoeg aan mijn verdriet.....
Duurde het lang bij jou
Ja ook angstklachten, angst om ziek te worden/dood te gaan, had ik. Het werd wel redelijk snel draaglijker, maar toch heeft het wel 1.5 jaar geduurd voor het helemaal weg was. Maar dat zegt niets over jou.

Wanneer is je moeder overleden?
lux. schreef:
12-03-2018 03:03
Ja ook angstklachten, angst om ziek te worden/dood te gaan, had ik. Het werd wel redelijk snel draaglijker, maar toch heeft het wel 1.5 jaar geduurd voor het helemaal weg was. Maar dat zegt niets over jou.

Wanneer is je moeder overleden?
Precies 2 maanden
Alle reacties Link kopieren
Vervelend. :hug: Ik ken die angst en soms is een oxazepam echt nodig om de scherpte er af te halen. Als je niet te vaak neemt kun je dat best een keer doen hoor. Je hebt het niet voor niets gekregen neem ik aan?
spookdiertje77 schreef:
12-03-2018 03:22
Vervelend. :hug: Ik ken die angst en soms is een oxazepam echt nodig om de scherpte er af te halen. Als je niet te vaak neemt kun je dat best een keer doen hoor. Je hebt het niet voor niets gekregen neem ik aan?
Nee dat is waar, maar ik had er al een om 2300 opnvoor het slapen....
Dus ben ook wel verbaasd dat ik me zo voel had vandaag een drukke dag met veel emotie
Mss overprikkeld

Jij ook last van angsten?
spookdiertje77 schreef:
12-03-2018 03:22
Vervelend. :hug: Ik ken die angst en soms is een oxazepam echt nodig om de scherpte er af te halen. Als je niet te vaak neemt kun je dat best een keer doen hoor. Je hebt het niet voor niets gekregen neem ik aan?
Nee dat is waar, maar ik had er al een om 2300 opnvoor het slapen....
Dus ben ook wel verbaasd dat ik me zo voel had vandaag een drukke dag met veel emotie
Mss overprikkeld

Jij ook last van angsten?
Alle reacties Link kopieren
Toen ik zwanger was kreeg ik irrationele angsten. Ik werd heel erg bang dat mijn man dood zou gaan en mij alleen achter zou laten met onze kinderen. Echt panisch was ik op z'n tijd. Was na de bevalling over gelukkig.
Alle reacties Link kopieren
Is je moeder plotseling overleden?
spookdiertje77 schreef:
12-03-2018 03:35
Is je moeder plotseling overleden?
Ja totaal onverwacht na een operatie die niet levensbedreigend was ....

Ik mis haar zo
Alle reacties Link kopieren
Wat ontzettend verdrietig! En naar als je het niet aan ziet komen (vind ik) en geen afscheid hebt kunnen nemen.
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop dat je toch wat kunt slapen Engelsdrop. Ik ga het nu in elk geval proberen. Sterkte :hug:
Engelsdropspikkels schreef:
12-03-2018 03:04
Precies 2 maanden
Sorry, was in slaap gevallen inmiddels, maar da’s ook nog maar zo kort meis, dat kost echt tijd. En nu verdrink je erin maar het wordt langzaamaan echt steeds beter. Maar het mag nu ook moeilijk zijn.
Alle reacties Link kopieren
Laat gewoon komen. Het duurt niet oneindig.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Hoe gaat het nu Engelsdropspikkels? Nog kunnen slapen die nacht? En zoals Lux zegt, 2 mnd is nog maar kort. Geef jezelf de tijd. :bigkiss:
Wat lief :) het gaat wel wat beter maar sinds die nacht wel onrustig he door dat angstgevoel erbij ......
Nu wakker omdat ik niet kan slapen door het verdriet om mijn moeder bah
lux. schreef:
12-03-2018 08:44
Sorry, was in slaap gevallen inmiddels, maar da’s ook nog maar zo kort meis, dat kost echt tijd. En nu verdrink je erin maar het wordt langzaamaan echt steeds beter. Maar het mag nu ook moeilijk zijn.
Dank je wel ik hoop het zo het voelt idd als verdrinken
Alle reacties Link kopieren
Ja vreselijk. :hug:

Ik weet niet waarom ik wakker lig. Kom slecht in slaap.heb ik normaal geen last van. Maar zie wel dat ik niet de enige ben.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Hey crisjoh normaal heb ik dat ook heel soms dat je gewoon niet in slaap valt irritant he . Drukke dag gehad mss?
Vreselijk he die slapeloze nachten, ik ken het. Ben altijd al een slechte slaper geweest maar sinds mijn moeder is overleden is het nog erger geworden. Het verdriet en gemis, heimwee hebben naar de tijd dat ze nog leefde.
Ben sindsdien ook zelf heel bang om dood te gaan (hoewel ik soms denk als ik dood ben zie ik haar misschien terug), heel bang om mijn man te verliezen want dan ben ik echt alleen.
Sterkte!
Ik moet gaan werken na een slechte nacht :cry:
Alle reacties Link kopieren
Gaat het n beetje spikkels?
Ga door met je leven.maar geef het de tijd, je mag best genieten en leuke dingen doen.
Je hebt verdriet.accepteer dat. :hug:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Doubletree20 schreef:
14-03-2018 06:27
Vreselijk he die slapeloze nachten, ik ken het. Ben altijd al een slechte slaper geweest maar sinds mijn moeder is overleden is het nog erger geworden. Het verdriet en gemis, heimwee hebben naar de tijd dat ze nog leefde.
Ben sindsdien ook zelf heel bang om dood te gaan (hoewel ik soms denk als ik dood ben zie ik haar misschien terug), heel bang om mijn man te verliezen want dan ben ik echt alleen.
Sterkte!
Ik moet gaan werken na een slechte nacht :cry:
Hoe is her gegaan? Op je werk pffff ris niet makkelijk nee.

Hoe lang is het bij jou geleden ?

Ik heb het gevoel dat ik helemaal niet zonder haar kan en daar word ik dan weer angstig van

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven