Gezondheid alle pijlers

Buikwandcorrectie met spieren reven en liposuctie

19-03-2018 10:19 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
2 weken geleden een buikwandcorrectie laten doen. Als je op internet leest kan je na 2 weken zo goed als alles weer.
Nou bij mij is dat toch niet het geval hoor!( of stel ik me aan?) mijn navel komt nog steeds vocht uit en er zit een hele harde plek in mijn onderbuik. Ook trekt het nog aan mijn spieren,vooral op de maag. S’ ochtends voel ik me het beste. In de loop van de dag zwel ik op en heb ik het gevoel zwanger te zijn. Alles staat dan strak. Zijn er meerdere mensen met deze ervaring?
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet we je verteld heeft dat je na 2 weken alles weer zou moeten kunnen; een buikwandoperatie is een grote ingreep en het herstel duurt zeker 6 weken; alles is opgetrokken en ingekort; natuurlijk doet dat pijn aan je spieren en weefsels en de zwelling komt van het wondvocht. Harde plekken kunnen bloedstolsels zijn die tijd nodig hebben om op te lossen. Je lichaam kan het allemaal, maar het duurt wel een hele tijd.
Neem voldoende rust.
Als je op internet leest?! Ik mag hopen dat je vooral naar je arts luistert!
Natuurlijk kun je nog niets, die twee weken is onzin. Bel het ziekenhuis waar je bent geopereerd om je nogmaals te laten informeren, want volgens mij heb je de uitleg gemist.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook nu bijna 4weken operatie gehad en ik kan nog niet heel goed fonctioneren .ik kan ook niet recht staan .ik heb ook spier gedaan ,ik wet ook niet ,en ik heb ook een stukje open wond die nu twee weken en nog niet dicht .en als ik op internet kijk dan zei ik mensen zijn heel goed na 4 weken
Alle reacties Link kopieren
Jaren geleden ook laten doen ( buikwandcorrectie en spieren ingekort) en ik had zeker zes weken nodig voor herstel. Zelfs na die zes weken kon ik nog niet alles. Vocht is ook heel normaal, dat zal ook nog een tijd duren voor het helemaal weg is. Draag je wel een strakke body?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven