Gezondheid alle pijlers

Wij leven met chronische pijn (vervolg)

22-03-2018 12:58 2997 berichten
Een (redelijk) vast groepje forummers, dat pijn heeft door verschillende oorzaken, praat hier al enige tijd met elkaar over het wel en wee van het leven met pijn. Maar ook over andere dingen: wat we zoal doen, ons gezin en werk.



Iedereen is welkom mee te praten. Sleutelwoorden zijn "niets moet" en "respect voor elkaar".

Vorig topic: gezondheid/wij-leven-met-chronische-pij ... #p28141053
Gewoon even tvp, dan staat ie in lijstje
nartjie schreef:
22-03-2018 13:06
Gewoon even tvp, dan staat ie in lijstje
tvp?
Terug vind post :P

Dankjewel voor het openen van nieuw topic Lise. :sun:

Ik heb verschrikkelijke hoofdpijn, ogen springen uit mijn hoofd dus lig zoveel mogelijk met ogen dicht als ik niet naar de wc hoef te hollen.

Fijne dag allemaal :byee:
Dank je Lise!

Beterschap TuT, ellendig zo’n hoofdpijn.
Sterkte Tut.
Alle reacties Link kopieren
Zaten we alweer vol? :O
Dank voor het openen Lise.

Tut, beterschap!
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Alle reacties Link kopieren
Bedankt Lise!
Ik was het alweer vergeten :$

Heb ook hoofdpijn. Ga volgende week m'n ogen maar weer eens laten testen, want merk dat ik continu aan 't turen/fronsen ben. En ja.. daar krijg ik hoofdpijn van. Maar.. het kan ook andersom zijn he.. dat ik ga turen/fronsen doordat ik moe ben en hoofdpijn heb.

Ik mag trouwens bloed laten prikken ivm vermoeidheid (maar 30% van de patiënten komt momenteel bij m'n huisarts met moe moe moe, volgens hem) maar ben te moe om naar het lab te gaan. Kan met de auto, maar parkeren is daar lastig.. Ik kan ook wachten tot woensdag, wanneer het hier gewoon in de wijk is, in het gebouw waar ik toch koffiedrink. Ik denk dat dat het wordt. Erg he ..
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Maar beterschap Tut!
Later is nu
Bedankt Lise.

Veel beterschap Tut. Ik vind hoofdpijn hebben zoveel beroerder dan de pijn in mijn rug.

Dreamer, moet je ver rijden? Ik zou ook geneigd zijn om tot woensdag te wachten. Of kan er iemand met je mee rijden? Die kan jou mooi voor de deur uit laten stappen.
Hoeveelste topic is dit inmiddels?
Alle reacties Link kopieren
Hallo, omdat ik nog steeds mee lees meld ik me maar weer even.

Vervelend dat er zoveel hier ziek zijn geweest en/of moe. Dat kun je er nog wel bij hebben.
Beterschap voor jullie!

Ik heb inmiddels de rolstoelpassing achter de rug, en wacht op mijn matzwarte titanium rolstoeltje met oranje carbon spaken. Veel flitsender konden we het niet verzinnen :) Ben op zoek naar oranje hakken voor in de rolstoel :hyper:
De rolstoel komt pas eind juni.

Pijn is goed onder controle, al maakte ik het vorige week wel bont door van de trap te vallen, voorover. Het is goed afgelopen gelukkig.
Zolang ik genoeg in mijn (leen) rolstoel zit is het leven goed vol te houden nu. Ben weer begonnen met zwemmen, en nu echt met een 10 baden kaart dus geen uitvluchten. Conditie is nog niet echt best, en daar verwacht ik ook niet veel van. Maar ik voel me nog steeds zoveel beter dan pakweg een half jaar geleden, onvoorstelbaar wat een goede stoel kan doen.

Ik wens jullie zon, warmte, rust en heel veel begripvolle familie, want jee wat een rotverhalen las ik hier.

dikke knuffel,
Ambra
Lise: geen flauw idee, ik ben ergens halverwege in een topic gekomen. Misschien weten de andere het wel.
Alle reacties Link kopieren
6 of 7 topics denk ik. Soms een iets andere naam
Oh, nieuw topic! Scrolde er net langs haha.

Hier een druk middagje achter de rug. Ik had bij mijn moeder wat spulletjes opgehaald voor de rommelmarkt. Ik ga op koningsdag met wat spullen daar staan. Ze zit midden in een verhuizing, ze krijgt morgen de sleutel. Had nog wat meegeholpen met klusjes maar dat hield ik niet zo lang vol. Ik wist gelijk weer waarom ik een hekel heb aan verhuizen. Ze is in ieder geval wat geholpen, morgen komen er een paar mannen helpen met over verhuizen, dat scheelt.
Nu lekker thuis, dadelijk een warme douche nemen en dan bankhangen. Morgen weer een dagje school dus op tijd mijn bed in.

Fijne avond allemaal!
Hier een rustig dagje achter de rug. Vanochtend even wat kleine klusjes gedaan en vanmiddag lekker in bed gelegen met een filmpje.

Ook voor morgen totaal geen plannen. En zaterdag komen, eindelijk, de stratenmakers.
Fijn dat je morgen geen verplichte dingen hebt Lise. En nog fijner dat de stratenmakers komen :) De vorst is gelukkig weer weg.
Jeetje Ambra, dat is wel even schrikken. Zo'n snoekduik.
Gelukkig zit je leenrolstoel goed en is het maar goed dat je zoveel geduld hebt. Nu kan ik me ook wel voorstellen dat er tijd nodig is om een op gemaakte stoel te maken.
Alle reacties Link kopieren
lise1985 schreef:
22-03-2018 16:02
Hoeveelste topic is dit inmiddels?
.
Ik ben zo'n 10 jaar terug mee gaan schrijven. Toen kreeg ik m'n diagnose. Maar we waren niet altijd even actief. Veel mensen die toen schreven, schrijven niet meer mee. Ik denk zelfs dat Ambra en ik de enigen zijn uit die tijd?

:hello: Ambra!

Ik vraag me dan ook wel eens af hoe het bijvoorbeeld met Nes en Sanne gaat. :)
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Ik word ook wel heel benieuwd naar je nieuwe rolstoel Ambra. Gaat dansen ook nog goed?

Ik heb een blegh-dag achter de rug. Zoals wel vaker vraag ik me af of dit opweegt tegen 'leuke dag op stembureau'. Zoals nu voelt niet in elk geval.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Wel even raar dit topic nu bij de favorieten te zien, trouwens, ipv bij 'mijn topics'.
Later is nu
Dreamer schreef:
22-03-2018 19:34
Wel even raar dit topic nu bij de favorieten te zien, trouwens, ipv bij 'mijn topics'.
Hele stomme vraag maar hoe komt een topic bij je favorieten?
Alle reacties Link kopieren
:hello: Ambra! Fijn te horen dat het.nog steeds goed gaat.

Dreamer, dat vraag ik me ook af en toe af, hoe het met de medeschrijvers van vroeger gaat.
En ik weet hoe Ambras rolstoel eruitziet, hij is heel gaaf .
Maar het belangrijkste is toch wel de drastische pijnvermindering, dat vind ik zó fijn voor haar.

Gezinstherapie gehad. Ging soepeler dan de laatste keer maar blijft pittig. We zijn er nog niet, maar boeken vooruitgang.
Morgen de overdracht van het huis. Dan is het " echt ". Best een vreemd idee
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Ik weet niet waarvoor de therapie is Lientje, maar fijn dat er vooruitgang is.

Fijn dat je hierdoor minder pijn hebt Ambra!
@Ambra, fijn dat het goed gaat! Wel even schrikken van die val.

@Dreamer, je moet het fysiek wel aankunnen he. Niet over je eigen grenzen heen gaan.

@Lientje, mooi dat de sessie beter ging.

@Kwebbel, rechts bovenin op het sterretje klikken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven