Gezondheid alle pijlers

Overbelaste voet?

13-04-2018 23:50 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik heb een vraagje...

Ik ben 21 februari geopereerd aan mijn knie. Ze hebben 2 ingrepen gedaan en ik mocht mijn linker been 6 weken niet belasten. Dat heb ik ook netjes gedaan.

Vorige week op controle geweest bij de arts en die was hartstikke tevreden! Ik moest in het begin met 2 krukken lopen en heb het nu in overleg met de fysio al afgebouwd. In huis loop ik zonder krukken en buitenshuis met 1 kruk.

Nu gaat het hartstikke goed met mijn knie. Alleen krijg ik met de dag meer pijn aan de bovenkant van mijn voet en tenen. Hoe meer ik loop hoe meer last ik ervan heb. Ik heb maandag pas fysio dus wilde hier even vragen of iemand hier ook last van heeft gehad. Ik neem een paracetamol 1000mg extra maar dat helpt niet echt tegen de pijn. Onbelast heb ik geen pijn aan mijn voet alleen pijn als ik mijn voet belast.

Groetjes, Rammetje
Alle reacties Link kopieren
Heb je pijn aan de linker of de rechtervoet, of allebei?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Hallo viva-amber,

Alleen pijn in mijn linkervoet. Nu heb ik ook pijn als ik hem niet belast. Maar mijn voet is niet gezwollen. Maar ik ga het maandag even overleggen met de fysiotherapeut.
Wat voor advies zou je willen hebben?
Alle reacties Link kopieren
Of ik zonder krukken moet blijven lopen in verband met mijn knie. Of toch even met 1 kruk zou lopen om mijn voet te ontzien
Alle reacties Link kopieren
Rammetje86 schreef:
15-04-2018 23:13
Of ik zonder krukken moet blijven lopen in verband met mijn knie. Of toch even met 1 kruk zou lopen om mijn voet te ontzien
Arts of Fysio hierover bellen.
Alle reacties Link kopieren
Ben bij de fysio geweest. Ik moet even met 1 kruk lopen, zodat ik mijn voet iets ontlast.

Kan of een zenuw zijn, overbelasting, of toch dat mijn been/voet iets anders staat omdat mijn knie niet meer naar binnen staat. We kijken nu hoe het gaat als ik met 1 kruk ga lopen. Omdat ik minder pijn heb als ik een schoen aan heb, moet ik mijn schoen aanhouden. Als de pijn in de aankomende dagen niet minder wordt, dan moet ik even het ziekenhuis bellen. Maar bedankt voor de tips. Houd jullie wel even op de hoogte over een paar dagen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb even een update...

Vandaag voor de 2e keer deze week naar fysio geweest. Pijn is nog hetzelfde en er zijn deze week ook tintelingen bij gekomen. De fysio weet niet wat het is. Tintelingen kunnen van zenuw komen, de pijn van ander looppatroon of overbelasting. Maar heb rustiger aan gedaan en merk geen verschil.

We gaan aankomende week nog aankijken en anders gaat ze mijn voet los maken of zoiets. Als dat niet werkt moet ik even met het ziekenhuis bellen. Dus wacht nog even af

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven