Gezondheid alle pijlers

Pijn op borst vlak voor in slaap vallen

18-04-2018 17:11 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag allemaal.

Sinds een een halve week heb ik steeds wanneer ik bijna in slaap val, een pijnlijk gevoel in mn linkerborst, waarvan ik steeds wakker word. Het gevoel komt echt van binnenuit, niet oppervlakkig.

Ik vroeg me af of iemand dit gevoel kent en weet wat het misschien kan zijn? Ik ben verder jong, 23, en leef gezond. Dus ik verwacht niet dat het iets ergs is en het lijkt me ook wat overdreven om hiermee naar de huisarts te gaan.

Dacht ik kan het altijd proberen, misschien herkent iemand het.
Je bent zeker niet te jong om hiermee naar de huisarts te gaan.

Ik vind dat je er een beetje dom over denkt.

Maak morgen maar gelijk een afspraak!!!
Alle reacties Link kopieren
Ik herken het niet, maar heb wel een vriendin van mij heeft hetzelfde gehad. Zij is toen wel naar de huisarts geweest, bleek niks te zijn. Heb je veel last van stress of zo?

Als ik jou was zou ik gewoon even naar de huisarts bellen. Vaak vraagt de assistent wel naar de klachten. Zij kan je dan advies geven, maar je kunt sowieso altijd een afspraak maken met de huisarts. Al is het maar om je gerust te stellen, want het klinkt alsof je er nogal mee zit ;)
Alle reacties Link kopieren
Voor de zekerheid huisarts!
Stress kan ook heel goed, ook onbewust. Je krijgt dan druk op je borst en door dat je je daar druk om gaat maken word het alleen erger. Een vicueuze circkel.
Onze tijd is nu.
Huisarts. Hoeft niks te wezen maar misschien ook wel. Deze vraag krijg je geen antwoordt op dus.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven