Gezondheid alle pijlers

Tibia plateau breuk herstel

22-04-2018 19:48 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo ik heb even een vraagje aan lotgenoten. Ik heb een aantal weken geleden een tibia plateau fractuur op gelopen door een val. Ik ben hier aan geopereerd en ga nu door het leven met 9 pinnen en een plaat. Ik mag 8 weken niet belasten en zit nu op de helft. De eerste twee weken had ik een brace om maar dat hoeft nu gelukkig niet meer. Nu is mijn vraag hoe jullie herstel verliep en hoe het voelde toen je weer voor het eerst mocht gaan staan en lopen. Deed dat pijn of voelde het heel raar. Graag hoor ik van jullie

Groetjess
Alle reacties Link kopieren
Mijn man heeft dat 10 jaar geleden gehad. Ook pinnen en een plaat erin. Toen hij weer ging lopen deed het pijn en met koud weer en na veel zwaar tillen heeft hij er nog last van, maar hij heeft ook weer marathons gelopen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar mijn moeder wel. Zij is in november 2016 gevallen en bij haar is het een heel lang proces dat helaas nog steeds gaande is. Ze heeft nu ruim een maand geleden een kunstknie gekregen en is daar nog van aan het revalideren.

Sterkte, het is een heel nare breuk.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Alle reacties Link kopieren
Mijn zus heeft daar een klein breukje gehad, dus geen operatie nodig gehad, maar gips. Volledig herstel heeft minstens een half jaar geduurd. Sterkte!
Alle reacties Link kopieren