Gezondheid alle pijlers

Morning after pil

21-05-2018 21:27 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

2 weken geleden heb ik seks gehad, helaas was het condoom gescheurd. 2 uur later had ik een morning after pil ingenomen. 6 dagen daarna begon ik te bloeden en op de dag van vandaag bloed ik nog steeds ( al 8 dagen). Soms is het veel en soms minder...

Mijn menstruatie is normaal gesproken de 24ste.

Weet iemand nou hoe het zit? Ben ik zwanger? Of is dit toch echt een bijwerking? Ik heb hier verder geen ervaring mee vandaar dat ik jullie hulp hierom vraag.
anoniem_369864 wijzigde dit bericht op 21-05-2018 21:47
0.43% gewijzigd
Het algemene 'Ben ik zwanger of niet'-topic.

Koop een testje. Bij de Action zijn ze het goedkoopste.
Als je de bijsluiter leest dan weet je dat de map je cyclus kan ontregelen en dat het even duurt voordat hij weer normaal is.
Het condoom
MeNstruatie
Lees de bijsluiter
Alle reacties Link kopieren
SilverShadow schreef:
21-05-2018 21:42
Het condoom
MeNstruatie
Lees de bijsluiter
Heb het aangepast voor jou 😁
Alle reacties Link kopieren
Gate_Keeper schreef:
21-05-2018 21:36
Als je de bijsluiter leest dan weet je dat de map je cyclus kan ontregelen en dat het even duurt voordat hij weer normaal is.
Ja, maar het duurt al best lang vind ik vandaar..
Alle reacties Link kopieren
Abigail__ schreef:
21-05-2018 21:30
Het algemene 'Ben ik zwanger of niet'-topic.

Koop een testje. Bij de Action zijn ze het goedkoopste.
Dat kan ik doen, dankje.
Someone901615 schreef:
21-05-2018 21:48
Heb het aangepast voor jou 😁
:cheer:
Alle reacties Link kopieren
Wat dacht je van morgen de huisarts bellen of zeg ik nu iets heel raars?
viva-life22 schreef:
21-05-2018 22:05
Wat dacht je van morgen de huisarts bellen of zeg ik nu iets heel raars?
Waar zou je hier de huisarts voor moeten bellen?
Het is algemeen bekend dat een map je hormoonhuishouding op fokt. Dat staat letterlijk in de bijsluiter.
viva-life22 schreef:
21-05-2018 22:05