Gezondheid alle pijlers

Koorstlip?

24-05-2018 16:31 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi
Ik had maandag een bult op me lip zitten
Ik heb toen op de bult gebeten en toen voelde ik hem springen
Gelijk daarna kwamen er 3 witte bultjes daarnaast.
Ze doen helemaal geen zeer.
Wel iets gevoelig omdat je er toch steeds met je tong overheen gaat.
Ik heb nog nooit geen koorts lip gehad.
De 3 witte bultjes zitten er nog steeds lip is voor de rest niet rood of dik zit volgens mij nu ook geen vocht meer in maar zitten nog wel 3 vliesjes erom
Ben dinsdag naar de dokter geweest en tie vertelde dat het geen koortslip was maar wat het is weet ze niet
Maar ik twijfel zelf of het een koortslip is.
Want ik heb een zoontje van 9 weken waar ik heb mee zitten knuffelen dus maak me best wel zorgen
Dan bel je nu of morgenvroeg weer terug naar de huisarts.
Een koortslip tintelt/jeukt. Het is nu vier dagen later en het is niet gegroeid en niet rood of dik dus dit is zeker weten geen koortslip.
Alle reacties Link kopieren
Nee het is niet gegroeid maar ook niet geslonken zeg maar en is totaal niet dik 1 plekje is wel iets rood maar kom omdat ik er telkens met me tand overheen ga
Alle reacties Link kopieren
Het enige is dat de plekjes wat trekken maar verder doet het geen zeer
Alle reacties Link kopieren
Google eens de plaatjes van een koortslip.. als je een koortslip hebt kan je er niet echt omheen namelijk..
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
Heb ik gedaan wat ik heb staat er niet tussen volgens mij kom veel tegen wat al een korst is
Alle reacties Link kopieren
Voor een baby kan orale herpes dodelijk zijn dacht ik? Totdat je zeker bent dus extreem goed oppassen....
Alle reacties Link kopieren
Ja da doet ik ook maar heb hem maandag morgen nog heel erg zitten knuffelen hou hem goed in de gaten tot nu toe heeft die niks als het er morgen nog zit bel ik indd de dokter nog even want het zit me echt niet lkkr
Alle reacties Link kopieren
Krokusdruifje schreef:
24-05-2018 16:35
Een koortslip tintelt/jeukt. Het is nu vier dagen later en het is niet gegroeid en niet rood of dik dus dit is zeker weten geen koortslip.
Heb net gekeken aan de binnenkant van me. Mond waar de plekjes zitten daar is het heel iets rood zag ik net 😓
Babs33 schreef:
24-05-2018 20:55
Heb net gekeken aan de binnenkant van me. Mond waar de plekjes zitten daar is het heel iets rood zag ik net 😓
Gewoon geïrriteerd omdat je er steeds aanzit? Stop met jezelf gek maken.
Alle reacties Link kopieren
Ja sorry 😓 weet het maar zit me best dwars aangezien ik me zoontje heb zitten knuffelen
Babs33 schreef:
24-05-2018 21:02
Ja sorry 😓 weet het maar zit me best dwars aangezien ik me zoontje heb zitten knuffelen
Maar hij heeft nergens last van toch?
Alle reacties Link kopieren
Nee hij drink goed geen verhoging geen plekjes in en rond de mond
Babs33 schreef:
24-05-2018 21:08
Nee hij drink goed geen verhoging geen plekjes in en rond de mond
Stop met je zorgen maken dan!!!
Alle reacties Link kopieren
Ga het proberen dank je wel in iedergeval
Babs33 schreef:
24-05-2018 21:14
Ga het proberen dank je wel in iedergeval
Goed zo!

En bel morgen in ieder geval voor het weekend ter geruststelling je huisarts.
Alle reacties Link kopieren
Ga ik doen thanks voor de moeite
En, hoe gaat het nu?
Alle reacties Link kopieren
Ik had gisteren gebeld voor een afspraak ze zaten vol dus heb een mail met foto s gestuurd en volgens hun was het echt geen koortslip maar wisten niet wat het dan wel is.
Maar ik kus me zoontje uit voorzorg nog maar steeds niet de plekjes zijn bijna weg

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven