Gezondheid alle pijlers

Starten met IVF/ICSI 2018

27-05-2018 01:17 3 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag Dames,

Op het moment in mijn nachtdienst achter de computer gedoken om eens te kijken wat de verhalen en ervaringen zijn van andere vrouwen met betrekking tot IVF/ICSI.

Na ruim 1.5 jaar proberen kwamen wij erachter dat mijn man niet genoeg zaadcellen heeft om op een natuurlijke manier zwanger te worden. ook rade mijn gynaecoloog af om het met IUI te proberen omdat de kans zeer klein is dat er genoeg goede cellen zijn. Er dus voor gekozen om door gestuurd te worden voor ICSI. We werden doorgestuurd naar het UZgent. al met al kwamen we er achter dat we hier pas over een half jaar voor de intake terecht kunnen. Dit vinden wij persoonlijk wel erg lang wachten.

Nu zijn we dus op zoek naar een ander ziekenhuis of kliniek in Nederland waar de wachttijden niet zo lang zijn. Nu heb ik gezien dat ze het in het Elisabeth ziekenhuis in TIlburg ook doen. Zijn er dames die het daar ook gedaan hebben of er mee bezig zijn. Hoe was jullie ervaring en moesten jullie lang wachten voordat jullie terecht konden?

Al met al hoop ik dat we binnenkort ergens terecht kunnen en eindelijk onze droom kunnen verwezenlijken. Ik wacht met smart op jullie reacties!

Groetjes, YOUMEICSI

Hoe vonden jullie het ziekenhuis in Tilburg mbt de IVF.ICSI behandelingen?

Totaal aantal stemmen: 1

Goed, konden er snel terecht. Geen stemmen
Goed, wachttijden wel wat langer Geen stemmen
Negatieve ervaring (100%)
anders... (reactie) Geen stemmen
Alle reacties Link kopieren
Hoi :-)

Check ook even de "zwanger" pijler.
Daar zijn meerdere groepen. Zowel algemeen mbt moeilijk zwanger worden als specifiek mbt ivf en icsi.
Veel dames met ervaring daar.

Veel succes gewenst in jullie traject! :heart:
Alle reacties Link kopieren
Uit ervaring weet ik dat wanneer je eenmaal het traject ingaat het niet snel genoeg kan gaan. Toch zou ik je willen adviseren om het ziekenhuis met de beste resultaten te kiezen en niet waar je het snelst aan de beurt bent.

Het Elisabeth vond ik niets. Heel afstandelijk en onpersoonlijk.
Wij zijn overgestapt naar het Erasmus in Rotterdam.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven