Gezondheid alle pijlers

Mirena spiraal

27-05-2018 02:27 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedenacht allemaal

Ik ben erg benieuwd naar ervaringen.
Ik heb sinds 2.5 week een mirena, in het begin veel buikpijn gehad maar dat is nu gelukkig minder.

Maar na het plaatsen blijf ik maar een soort van ongesteld, je kan het geen menstruatie noemen maar inlegkruisjes zijn nodig de hele dag en nacht onwijs irritant! Hoort dit? En hoe lang hield dat aan bij jullie, want zit nu wel sterk te twijfelen om dat ding er gewoon weer uit te laten halen!

Ik hoor graag jullie ervaringen....
Liever spijt van iets wat je heb gedaan, dan spijt van iets wat je niet heb gedaan
Alle reacties Link kopieren
Ik ben benieuwd wat de huisarts erover heeft gezegd aan jou.

Bij mij heeft dat ongeveer 4 maanden geduurd. Daarna hield het op en nooit meer ongesteld geweest. Maar mijn huisarts heeft mij hier van tevoren over geinformeerd dat dit kon gebeuren en vaak voorkomt zelfs. 2,5 week is dus niks..
Alle reacties Link kopieren
Wat jij omschrijft had ik in het begin ook! Denk dat het zes weken duurde en toen bog regelmatig spotting. Na ongeveer 12 weken was het klaar. Nu eens in de tig weken heel licht bloedverlies, Even doorzetten nog!
Bij mij duurde het een half jaar. De volgende 8 jaar niet meer (misschien 1x per jaar) ongesteld geweest, geen bijwerkingen, heel tevreden.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb na het plaatsten ongeveer 3 maanden vieze prut afscheiding gehad, daarna nooit meer ongesteld geweest. Geen bijwerkingen. Gewoon geweldig. Nee, ik heb geen aandelen.
It is no measure of health to be well-adjusted to a sick society.
Krishnamurti
Alle reacties Link kopieren
Hier ook een paar maanden gedruppeld en daarna niks meer. Even doorzetten. Ik dacht er toen ook zo over.
Fragolisa schreef:
27-05-2018 06:40
Bij mij duurde het een half jaar. De volgende 8 jaar niet meer (misschien 1x per jaar) ongesteld geweest, geen bijwerkingen, heel tevreden.