Gezondheid alle pijlers

Aankijken tot maandag?

15-06-2018 21:56 15 berichten
Mijn zoontje heeft erg last van zijn vinger. Ik hen zitten googlen en kwam uit op dit: https://www.huidinfo.nl/p/paronychia/
Het doet hem erg veel pijn en ik maak uit die informatie op dat het het beste is zsm de pus te laten verwijderen.
Het vervelende is dat hij het net pas zegt. Anders had ik eerder vandaag de jaars nog even gebeld...

Zouden jullie hiervoor de hap bellen? Of laat je dit zitten tot maandag?
Ik heb hem al laten weken met soda.
Sinds wanneer heeft hij er last van?
de HAP bellen kan toch altijd?
ze vragen je wat er precies aan de hand is
als ze het beter vinden dat je langs komt zullen ze dat zeggen
en anders krijg je meestal tips

nooit twijfelen:bellen!!
Alle reacties Link kopieren
Wat vervelend. Ik zou er wel de huisarts naar laten kijken, maar er niet mee naar de hap gaan. Tenzij het morgen opeens veel erger is.
Beterschap voor hem, het is niet leuk.
Alle reacties Link kopieren
Overleggen met HAP en eventueel mirgen even langsgaan. Ik heel gebruikelijk om even te laten kijken. Kan ook flink pijn doen.
huisartsenposten hebben vaak in het weekend gewoon spreekuur. morgen even bellen
maar je kan ook de vinger in soda/ biotex doen, vier keer per dag
Alle reacties Link kopieren
Toevallig heeft mijn man dit laatst gehad en ook een paar dagen ermee gewacht. Eenmaal bij de huisarts moest het direct opengemaakt worden anders zou de ontsteking verder naar binnen slaan. Hij was helemaal naar van de pijn.
Hij heeft toen ook gelijk antibiotica gekregen.
Verstandig om de hap te bellen en vragen naar advies. Zij schatten goed in of het kan wachten of niet.
Alle reacties Link kopieren
Niet mee wachten zoiets kan heel snel naar binnen slaan.
En...wat heb je nu gedaan?
Sorry dat ik nog niet had gereageerd.

Bedankt voor alle tips!
Ik had hem al laten weken in de soda ook.

Ik heb inderdaad even gebeld of het iets was wat kon wachten of dat het toch nu gezien moest worden.

Afijn, We zijn net pas terug. Hij moest langskomen en ze heeft het inderdaad opengemaakt om te zorgen dat de ontsteking niet naar binnen zou slaan.

Nu nog 3 dagen met betadine aan de gang en dan moet het een stuk beter gaan. Wordt het toch erger, dan moeten we weer bellen.
hopelijk is het snel weer beter,
sterkte ermee!
ouwewijsneus schreef:
15-06-2018 23:59
hopelijk is het snel weer beter,
sterkte ermee!
Dankjewel. Dat hopen wij ook!
Alle reacties Link kopieren
Goed dat je er toch mee bent heen gegaan, hopelijk gaat het gauw weer de goede kant op.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven