Gezondheid alle pijlers

Ervaring met luchtreinigers ivm allergiën?

20-06-2018 11:49 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn dochter (17 jaar) heeft haar hele leven last van allergiën. Met name katten, honden en huisstofmijt. Thuis heeft ze hier veel last van (kat en huisstofmijt). Kat wegdoen wil ze zeker niet (erg gehecht aan het beestje, net als wij allemaal) maar fijn is anders natuurlijk. Traanogen, loopneus, niezen en kriebel in haar keel/benauwdheid zijn haar voornaamste klachten.

Nu ben ik op zoek gegaan naar luchtreinigers (op coolblue), maar zie door de bomen het bos niet meer! Wat een hoop verschillende merken (en prijzen)!

Iemand ervaring met een merk/model/type waarbij de klachten echt flink zijn afgenomen? Ik wil hem plaatsen op haar slaapkamer; met slapen heeft ze er het meeste last van.

Ik ben heel benieuwd!
gezondheid/ervaringen-luchtreiniger-teg ... ges/354229

voorlopig kan je lezen... :-D
Als je echt zo allergisch bent helpt een luchtreiniger niet afdoende is mijn ervaring helaas...
Alle reacties Link kopieren
Dank voor de link. Helaas staat hier uiteindelijk geen enkele ervaring met een luchtreinigingsapparaat in dit topic. Alleen tips om de allergiën te verminderen en/of het huis te saneren. Dat hebben we al lang gedaan en weten we alles van. Dit helpt helaas onvoldoende dus wil ik nu over tot de aanschaf van zo'n apparaat.
https://community.consumentenbond.nl/wo ... htiger-592

sorry, in deze post wel
Alle reacties Link kopieren
Mijn schoondochter heeft de Pro Air Tech ZX9000 en is daar heel tevreden over.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Dank voor de reacties!

Die Pro Air Tech ziet er goed uit Madeliefjees! Thanks voor de tip!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven