Gezondheid alle pijlers

Visolie capsules

20-06-2018 22:20 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie slikt hier visolie capsules en waarom?
Wat zijn je ervaringen?

Ik slik ze nu 2 weken tegen mijn eczeem en ik eet nooit vis. Soms zie je op internet dat het goed is maar ook dat het geen effect heeft, zo lastig te bepalen dus of het werkt.
Alle reacties Link kopieren
Ooit een langere tijd geslikt maar nooit enig effect waargenomen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Misschien kreeg ik al genoeg omega-3 binnen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Als het zou werken dan zouden dermatologen het altijd voorschrijven.
Ga het gesprek aan met je dermatoloog en laat hem/haar een behandelplan opstellen.
Alle reacties Link kopieren
Ik slik ze al een ruime tijd, omdat ik weinig traanvocht aanmaak. Ik moet zeggen dat het bij mij wel helpt, ik heb minder droge ogen.
Slik al paar jaar visolie. In combinatie met vit d heb ik geen last meer van winterdepressies. Dat is echt een merkbaar verschil. Het schijnt ook te helpen kanker te voorkomen en dat heb ik tot nu toe niet meer gehad (maar dat kan ook vanwege andere redenen zijn). Voor mijn gevoel is mijn huid er ook iets beter op geworden.
Alle reacties Link kopieren
Rondag schreef:
20-06-2018 23:00
Slik al paar jaar visolie. In combinatie met vit d heb ik geen last meer van winterdepressies. Dat is echt een merkbaar verschil. Het schijnt ook te helpen kanker te voorkomen en dat heb ik tot nu toe niet meer gehad (maar dat kan ook vanwege andere redenen zijn). Voor mijn gevoel is mijn huid er ook iets beter op geworden.
Bedankt voor je reactie! Hoeveel slik je per dag?
Ik slik 2 capsules per dag. Een capsule bevat 300mg EPA en 200mg DHA.
Het merk is Super omega 3 visolie 1000mg van Holland & Barett.
Alle reacties Link kopieren
Rondag schreef:
22-06-2018 08:03
Ik slik 2 capsules per dag. Een capsule bevat 300mg EPA en 200mg DHA.
Het merk is Super omega 3 visolie 1000mg van Holland & Barett.
Ik heb precies dezelfde! Merk je verschil, zo ja waarin?:)
Alle reacties Link kopieren
Wij geven het onze dochter dagelijks op advies van de diëtist. Zij rade het ons aan ivm haar eczeem en voor extra weerstand. Ik vind het lastig om te zeggen of het effect heeft omdat ze nog zo jong is en zich vol ontwikkeld. In elk geval geloof ik niet dat het kwaad kan (behalve voor mijn portemonnee want ik vind ze wel verrekte prijzig)
Alle reacties Link kopieren
Envelop schreef:
22-06-2018 12:47
Wij geven het onze dochter dagelijks op advies van de diëtist. Zij rade het ons aan ivm haar eczeem en voor extra weerstand. Ik vind het lastig om te zeggen of het effect heeft omdat ze nog zo jong is en zich vol ontwikkeld. In elk geval geloof ik niet dat het kwaad kan (behalve voor mijn portemonnee want ik vind ze wel verrekte prijzig)
Bedankt voor je reactie! Hoop dat jullie dochter snel van haar eczeem af kan komen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven